Ziet er wel stoer uit maar niet geheel mijn smaak, wel leuk om banden op te wisselen en met een Eta uurwerk lijkt het mij als het je smaak is een leuk horloge
Toen ik hier pas begon wist ik nog niet wat mooi was en mooi voor de toekomst. Nog steeds spijt dat ik deze hier heb verkocht.
Heeft de eigenaar hem nog?
Ik weet sinds gister van het bestaan van dit ding. Van wat ik op de foto’s zie wordt ik echt heel erg blij.
Weet nog niet of het “hebben” blij is of “ik vind het cool dat deze dingen bestaan” blij is… Ik ga 't efkes bestuderen…
Haha leuk hé, die “ontdekkingen”
Ja mooi is dat. XD
En per “ontdekking” begin ik de micro brands ook eigenlijk leuker te vinden dan alle grote jongens bij elkaar!
Stiekum wel een beetje, ik heb de Nivada Chronomaster incoming! Ik heb sowieso een zwak voor reissues van iconen:
De Nivada Depthmaster vind ik een gedrocht trouwens…
Leuk horloge hoor! Jammer dat je die hebt verkocht
Dat vind ik nou een mooi ding
Leverbaar in maart, maar pre order loopt al sinds november, 650€ … ? Klopt dat ?
Ja, dat is 'm volgens mij. Verkrijgbaar in 3 kleuren lume maar vind eigenlijk alleen de witte mooi. Maar dan ook gelijk wel “die-staat-nu-op-m’n-short-list” mooi.
Dat is wel een funky ding idd, weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik daar van vind. Te veel funk voor mij iig.
Wow. Deze kon wel eens om mijn pols geslingerd worden. Heel gaaf clean vintage inspired horloge. Prima maat. Goed op een leuke BOR, leer en tropic. Ik houd deze eens in de gaten.
Mijn Chronomaster is binnen. Hele fijne!
De band is mooi maar erg slecht afgewerkt, hele scherpe randen helaas. Daar zit weinig liefde in. Het horloge zelf is heerlijk, mooie vintage vibes.
Net even bekeken. Mooi horloge, ik denk dat het lastigste zou zijn om te kiezen op welke band. Die op de website zijn allemaal mooi.
Bestellen op tropic dus? Dank voor de tip.
Heel nice! Ik zit hier ook met een schuin ook naar te loeren! Heb je ook de tropic besteld of alleen staal?
Staat je super goed in ieder geval!
Oh Wow! Ik vind deze wel gaaf! Gaaf genoeg om even op de site te gaan neuzen bij nivada.
Wat een vreselijk lelijke renders staan daar om het horloge aan te prijzen zeg!! Ik vind het echt knap dat ze er 1 verkocht hebben, maar die is dan echt ook wel erg gaaf. Ik zou voor een “green numerals no date” gaan als ze die zouden aanbieden.
Ik zie behoorlijke lug gaps. Bah!
Ik heb alleen staal besteld maar Tropic of een mooie vintage leer bandje (ik weet het vloeken in de kerk) zou niet verkeerd zijn. De bor band is niet best.
Hier wat foto’s, niet gelijk huilen hoor.
Het versterkt wel de “vintage-look”
…maar heel veel liefde zit er niet in zo te zien, man man