Wat vinden wij van Slimme Horloges?

Beste sport horloges

4 likes

Een collega heeft er een van mont blanc. Best een leuk ding en heel snel. Maar echt een serieus horloge is het natuurlijk niet. Handig wel uiteraard. Maar ik zal nooit alleen een smartwatch gaan dragen en 2 horloges om lijkt me geen gezicht

Dat was de verkoopfolder toch? :joy:

1 like

Ik doelde meer op het laatste gedeelte

2 likes

Je krijgt wel extra aandacht met 2 horloges om!!!

Ik heb helemaal niks met producten die zogenaamd ā€˜slim’ zijn.

Ja, de bedrijven die dit soort troep produceren, die zijn slim :wink:

Rommel met software verouderd altijd, en dat is dan ook nog eens jou schuld.
Omdat je de nieuwe versie niet hebt gekocht, bla bla…
Laat me niet lachen zeg!

Nee, doe mij dan maar tandwieltjes :+1:

Maar dan wel een hand op winder toch. Niet te modern!

2 likes

Ik heb een paar handwinders no date, heel erg handig :+1:
Een soort up and go, opwinden tijd zetten en klaar! :grin:

Ik zou zeggen, probeer er eens een.

Moet je eens Quartz proberen!

:stuck_out_tongue_winking_eye:

En helemaal eens hoor. Ik ben van de apparaten maar een smartwatch komt hier niet in. Ik vind het geweldig maar geen vervanging voor mijn horloge en ik ga niet ook nog eens met zo’n ding om m’n andere pols lopen.

1 like

Ja, ja, ja, weet ik, weet ik…

Er liggen er hier drie klaar om Joost mag weten hals over kop naar God weet waar te vertrekken.

Zeker, quartz is cool :+1:

1 like

Wahaha mooi! Laten we het vooral een beetje luchtig houden op HF :blush::+1:t2:

Eigenlijk is alles Cool Van hand op winder tot Slim zal ik maar zeggen.
Je moet het ook mooi vinden!

1 like

Nou…daar valt nog wel wat over te zeggen.
Maar wat? :thinking:

Cool is voor iedereen iets anders.

Maar met van die zgn zelfdenkende tamagotsies aan je pols…

IMHO Nee, ik denk niet dat dat cool is :grin:

Een handopwinder opdraaien is dan weer wel cool.
Ja, dat is beslist cool :+1:

Are you cool?! :rofl:

1 like

Ik houd mijn slimme horloges ook dom. Ideale sportbegeleiders, maar ik wil onderweg niet gestoord worden door andere zaken. Dus sportmetingen en routes, kei fijn, verbindingen met de telefoon gaan uit.
Ik sport tegenwoordig vaak met een skx links en een tomtom rechts. Links de tijd, rechts de hartslag of route.
Echte smartwatches zijn niet aan mij besteed. Wat biedt zo’n apparaat dat ik niet beter op mijn telefoon kan doen?

Hahahaha, een hoop ongezouten meningen.

ā€œEchteā€ horloges zitten inderdaad vol tandwieltjes, maar ik vind het grappig hoe de ā€œtegenstandersā€ (want zo lijkt het bijna) van horloges zonder tandwieltjes erg de drang hebben om de smart watches/digi sport horloges keihard af te keuren en te bashen. Je vindt ze leuk/handig of niet, c’est Ƨa! Er zijn genoeg ā€œechteā€ horloges die ik prachtig vind, en andere weer niet. Smaak, interesse, hobby, werk enz spelen hierbij allemaal mee.
Ik draag met plezier bijv mijn Sumo of Hamilton mijn G-Shock of mijn Garmin Fenix 5. Allemaal hun eigen uitstraling en eigen functies.

Voor ieder wat wils :grin::watch::+1:t2:

3 likes

Ik heb zowel apple als Samsung gehad maar had geen toegevoegde waarde voor mij uiteindelijk. Dus voor mij niks. Maar snap wel dat veel mensen het handig vinden.

Tijdens het sporten, onmisbaar. Verder leidt zo’n ding mij teveel af met al die gegevens en alerts enzo. Mijn ā€˜normale’ horloge zorgt tenminste nog voor een beetje rust aan de pols. Tiktok, … :wink:

1 like

Je kan alle meldingen uitschakelen!
En alleen je hardslag meten!
Zodat je je Niet te druk maakt!

2 likes

Ik draag zowel een Apple Watch als een automaat of handwinder. Met sporten heeft een automaat niet heel veel toegevoegde waarde. :wink: Onder een pak is de Apple niet naar mijn smaak.

Meldingen uitzetten op je smartwatch is niet de bedoeling, dat is nu net de toegevoegde waarde van het ding.

Als je alleen je hartslag etc wil weten koop dan gewoon een fitbit, die dingen zijn gemaakt om tijdens het sporten alles bij te houden. Zal je nog aardig wat centen schelen ook.