Wat vindt HF van Cartier?

You made my Day :joy::joy:

1 like

Bij boeit die vraag van @horlogeopa geen Joker. Maar die strip is goed. Anger leads to hatred, hatred leads to the dark side. :slight_smile:

Geintje uiteraard, ik vraag mij ook af wat de diverse horlogemerken van dit soort fora vinden, al denk ik dat WUS prominenter op de radar staat. Leuke bijdrage, Opa.

2 likes

Maar dat mijn vraag leidt tot een op wit perkament gehoutskoolde kwinkslagprent maakt mijn dag tot een goede. :muscle:t2::wink:

3 likes

Muuuusssst resist… must…resi…

:clap::clap:

2 likes

Pantera

De rest klopt in grote lijnen wel, maar wat betreft hun manufactuur uurwerken kunnen weinig merken zich met meten. Zeker als je weet dat ze in een vrij korte periode eigenlijk alle eta werkjes eruit hebben weten te werken en alle modellen voorzien hebben van een eigen ontwikkeld mechanisch uurwerk met hele hoogwaardige afwerking.

De tank -en santoslijn vind ik prachtig.

Deze gaat er bij mij ook nog een keer komen:

1 like

F*** yeah wat is het toch een gaaf horloge! Look at that Cabochon!

1 like

De propaganda van Jasper werkt goed!

Dat gezegd hebbende, ik zou graag mijn partner zien met een subtiele tank. Mag ook een reverso zijn. :slight_smile:

1 like

960FB841-231C-4B35-BCCF-4CB0CFEEDC64

Echt? :joy: Zee little tank :joy:

2 likes

Cartier? Past gaaf bij zo’n YoHo-Dinkee travel clock :wink:

2 likes

6 likes

Ach … die cowboys uit A’dam zijn ook in dienst van wc-eend.

Cartier Panthere 27mm 18 karaat quartz

4 likes

Quartz= Shitter
Roman dial= Niet mijn kopje thee
Cartier heeft zeker mooie spullen voor vrouwen, maar niet voor mij…

En dat moest je vier maanden later nog even melden? :joy: Je kan altijd je vrouw een veeg geven als je je echt verveelt, mits ze nog do-able is.

4 likes

Deze staat nog hoog op mijn verlanglijstje. Het uurwerk is gemaakt door Journe, Halter en Flageollet voordat zij drie grootheden in horloge land werden. Smullen.

11 likes

Tof. Wat is de ref?

De enige Cartier die ik ooit zal kopen is voor mijn vriendin of moeder.
Vind ze zeker mooi maar niet ‘mannelijk’ genoeg qua design.

1 like