Wat vindt HF van Cartier?

I’m not gay but, cartier = cartier.

7 likes

Inderdaad, Cartier maakt echt uitsluitend dames spul.

:roll_eyes:

Santos vind ik ook prima… of een tank.

1 like

acquired taste noemen ze dat, dat gaat bij horloges als volgt

Watch2day shitters > Seiko > Tudor > Rolex sport > Rolex day date > Cartier en JlC
en tegen die tijd vinden je kinderen dat je alleen maar ouwelullen horloges draagt

1 like

Cartier collection privee MONOPOUSSOIR 2396

1 like

Gaaf ding, maar een LE van 350 exemplaren lees ik. Dat wordt een beetje lastig zoeken ben ik bang.

De jongens die zeggen dat Cartier te vrouwelijk voor ze is zijn dezelfde types die met zo’n kleine-penis pickup Ford rijden. Of zo’n zogenaamd snelle renault clio of iets dergelijks.
Althans. Zo beeld ik het me in.

3 likes

Hehehehe, op je teentjes getrapt? :mans_shoe::hammer:

On topic:
Ik ga geen dingen “mooi” vinden, omdat er Cartier of Patek op staat. En al helemaal niet omdat het trendy is… :sheep::sheep::sheep:

BlackandwhiteDetailedDrafthorse-size_restricted

5 likes

Vervelend! :wink: :+1:

3 likes

In mijn specifieke geval zit je er heeel ver naast (gelukkig) :joy::+1:t2:

Ik heb niks tegen Cartier, sterker nog: vind de meeste modellen wel mooi. Maar zoals ik al zei: ik zie ze veel liever om de pols van vrouwen dan mannen, en dan juist de ‘stoerdere’ heren modellen. Jaren geleden heb ik twee vriendinnen Tanks (Solo en Française) aangeraden, en beide hebben ze er uiteindelijk een gekocht. Vind het prachtige modellen om te zien en heb er respect voor maar mijn ongezouten mening is dat Cartier gewoon niet past in mijn levensstijl/smaak (en ben toch echt al op redelijke middelbare leeftijd, ach wie weet ooit als trouwhorloge voor beide wel mooi).

1 like

Als iemand die lang in het horloge vak zit heb ik nog nooit zoveel mensen horen klagen over de duurzaamheid van de uurwerken als van Cartier. Toch moet ik zeggen dat er in mijn persoonlijke collectie wel een Tank komt!

Prachtig! :heart_eyes: mag ook vanaf 15k + :sweat_smile:

Kwaliteitsprobleem? :thinking:

Van dit soort uitspraken ‘kiep’er ik nou achterover, wat een volslagen onzin zeg :man_shrugging:

Niet mannelijk genoeg zo? :grin:

2 likes

Als ze voldoende grof gebouwd zijn, kan het prima matchen…

1 like

Maarre… de Tank… is die niet wat groter te krijgen? Dat model vind ik wel een tikkeltje vrouwelijk door het formaat, wanneer ik hem zo om de mannenpols zie (afgaande op een foto hierboven).

Ik zou zeggen kijk eens op de website van Cartier.

Vooruit dan, deze zijn wel ‘mannelijker’ idd.
Maar: onzin is het niet, het is namelijk mijn mening en ik blijf er bij, ik zal dit nooit kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Op de website van Cartier, onder de vlag ‘Gifts for men’, vinden we zowaar de Tank, large model.

Maar wel met deze foto erbij :see_no_evil:

Die vermeldt niet de afmetingen in verhouding tot de foto’s die in deze topic worden getoond…

Er is ook een extra large. Te herkennen aan het datumvenster op 6 en de secondenwijzer.