Ah, merci. Ik zit nog even te kijken op de website, deze (Tank MC) zou mij iets beter staan, vermoed ik, wat robuuster (en automaat). Al denk ik niet dat hij het voor mij wint van de Santos.
Dat is een zeer fraai model!
Absoluut, deze “instap” uurwerken van Cartier zijn verschrikkelijk. Tevens de after sales van Cartier is ook pijnlijk, stuur je horloge op voor een batterij en spontaan moet in de helft gevallen de wijzerplaat worden vervangen, en ik had gehoopt dat ik een grap maakte…
Kampers lopen met Rolex, dit is stijlvol volgens mijn beleving
Ik heb hem pas 1 dag, maar het voelt als een blijvertje voor mij.
Het verlangen naar een stijlvolle Tank Must groeit met de dag. Ik hoop er dan ook nog eens aan de collectie toe te kunnen voegen.
Cartier onderscheid zich van de anderen in zijn prijsklasse door zijn design en innovatie. Afz. een Santos lover
De Cartier tank is voor mij een van de meest stijlvolle dress watches. Een echte stijl icoon.
Ja, voor mij is Cartier gewoon te dressy. Weet gewoon dat ik dat nooit ga dragen. Maar ik vind het wel mooi en wat mij betreft had zij allang zo een om de pols gehad. Maar ze weigert iets anders te dragen dan die stomme Apple Watch…
Mijn vrouwtje vind het een beetje opa-stijl. En ik luister altijd naar wat zij zegt.
Toch maar een Rolex dus
Na 2,5 jaar toch vertrokken maar was voor mij een record
Zelf ben ik fan van de horloges (en sieraden ). Probeer de man al een tijdje een tank aan te praten… maar hij blijft bij een ander merk dat ik vast niet hoef uit te leggen
Heb gemengde gevoelens bij Cartier. Vind het meer een dames- en sieradenmerk. Wel mooie geschiedenis dat wel…
Ik vind de Santos echt een prachtig horloge. Voorlopig flink buiten bereik voor mij maar staat voor mij zeker op m’n “ooit” lijstje.
Iedereen rent met de kudde mee
Nee ieder zijn eigen smaak uiteraard…
Precies. Daarom is het maar goed dat hij bij zijn eigen mening blijft en zich niet door mij laat overhalen
Uiteraard zou ik haast zeggen was mijn jeugddroom een bepaald kudde horloge. Die ligt lekker in de kluis, want mijn dagelijkse smaak is toch anders. Helaas heeft het gros van de Cartiers zo’n nare IIII dat ik ze vaak voorbij loop, maar zou graag nog eens een fraaie Cartier zonder IIII toevoegen.
Tja… Cartier, had vroeger zo een Pasha Cartier. Top horloge, altijd veel bekijks mee, enige nadeel met dit horloge was dat iedereen altijd vroeg of deze echt was. Maar kwalitatief erg goed en altijd met plezier gedragen.