Wat vindt je partner van je hobby?

Risotto met truffel

11 likes

Risotto

1 like

Of gewoon ook een leuke vrouw die snapt dat je iemand vol energie beter kan steunen in plaats van tegenwerken :joy:

3 likes

Paste het net aan :joy::+1:

1 like

Ik heb wel eens gehoord van een peer-shape of appel-shape maar wat is een C-shape? :joy:

2 likes

Die van mij doet niet zo moeilijk :grin: sterker nog ze moedigt me aan om te kopen wat ik wil onder het mom van ā€œje hebt er hard voor gewerkt, je verdient hetā€. En ze toont interesse in mijn jacht op de volgende aanwinst. Gespeeld of niet, toch leuk! Nee geen klagen hier, nu op zoek naar de volgende NA…

3 likes

Buiten dit is er geen acceptabel antwoord op deze vraag.

1 like

Nils, je bent een noob.

7 likes

Like: ā€œduhā€!

1 like

Schat op het forum vragen ze wat de vrouw in de relatie van de horloge hobby vindt. Wat vind jij er van?

Zij: Fascinerend maar crazy expensive. Mijn geld mijn keuzes.

1 like

Mijn vrouw vind het serieus leuk. Ze gaat ook vaker mee naar horloge-evenementen/tripjes, altijd gezellig.Ze heeft inmiddels een leuke 3 piece collectie opgebouwd lees; gekregen.
Mijn kinderen zijn wel wat kritischer, die vragen zich af waarom ik zo veel naar horloges aan het kijken ben op de iPad…

3 likes

ā€œā€¦ Ik was al gestopt met luisterenā€ is zo ongeveer haar standaard antwoord als ik over horloges begin…

1 like

ā€œWat ik van jouw hobby vind? Ja, weet ik veel? Soms een beetje veel, maar ieder zijn hobby toch?ā€

Desgevraagd bedoelde ze met ā€œveelā€ vooral de tijd die ik op HF doorbreng, niet het geld wat ik er aan uitgeef…:new_moon_with_face:

7 likes

Het interesseert haar niet en tegelijk vindt ze het onzin.

Tot ze een Meistersinger kreeg…

Ze vind het helemaal best.
Zo lang ik het er in haar bijzijn maar niet over heb :grin:

2 likes

Ook enthousiast geworden!

2 likes

Het interesseert haar weinig tot niets. Nergens van onder de indruk, bedragen doen haar niks, juweliers doen haar niks, sieraden niet interessant.
Ze draagt zelf een paar verschillende horloges, en die gaan in een la met rotzooi zonder te kijken. Een behoorlijk afgeragde Rolex DJ die tussen de sleutelbossen wordt gepleurd, al 25 jaar geen service heeft gehad, en dat waarschijnlijk ook nooit gaat krijgen.
Gaat ie kapot? Zien we dan wel weer.
Beurtje? Ja graag. Oh mijn horloge…nee laat maar.
Ok schat :slightly_smiling_face:

21 likes

:rofl::joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Zij deelt inmiddels mijn passie, voor ons 10 jarig samen zijn allebei hetzelfde horloge gekocht alleen in 2 verschillende kleuren, Ying en Yang.

23 likes

Mijn vaste partner geniet ā€œonbewustā€ mee; een stuk of 8 collectie-leden worden vrolijk door haar gedragen.
Verder is het devies: niet te veel over geld praten. Oftewel, zoals ik ooit hier al op het forum heb gelezen: ā€œik hoop niet dat mijn vrouw, als ik dood ben, mijn verzameling verkoopt voor wat zij denkt dat ik er voor betaald heb!ā€

5 likes