Ze vindt mijn enthousiasme in de hobby aandoenlijk en zegt dan voor de gein iedere gek z’n gebrek. Ondertussen heeft ze zelf ook een leuke collectie en snapt ze mijn enthousiasme en waardering voor de horlogerie. Als ik tijdens een wandeling foto’s wil maken dan kan ze er in lachen, werkt ze mee aan de foto en vindt ze het wel grappig. Kortom een toppertje
Mijn vrouw vindt de horloges van de “Happiness” leuk (quartzjes met zen-achtige motieven). Mijn Grand Seiko vindt ze een geinig horloge dat mooi glimt.
Leuk!
Vaessen Heerlen?
Soms boeit het geen zak en soms moedigt ze het aan.
Mijn vrouw laat me rustig begaan, Het grootste deel van de verzameling bestaat uit oude horloges ( jaren 70-80-90 ) die ik de laatste jaren kocht op rommelmarkten, beurzen en af en toe ook hier Ze vindt het leuk dat ik mij daarmee kan bezig houden Ik heb echter ook een redelijke verzameling oude klokken wekkers enzovoort, en die kunnen af en toe wel eens wat herrie maken, Onlangs stonden er hier een tiental te tikken, een slagje hier en daar om het halfuur : om 12 uur dus 12 slagen
Toen heeft ze me vriendelijk maar kordaat verzocht om er dus nooit meer dan 2 of samen te laten lopen
Doe ik dus en iedereen tevreden .Groetjes
Mijn vorige hobby was motoren en motorrijden, dan zijn die horloges opeens super nu. Stuk veiliger. Al hoe wel in Amsterdam altijd op je hoede zijn😂
Mijn vrouw is geëvolueerd van ‘mijn fake Thaise Rolex is meer dan goed genoeg’ naar ‘Zou ik geen Speedmaster Fois kopen? Dan hebben we allebei een Speedy.’ Dus ja, kosten.
Ik heb het hier thuis ook maar even gecheckt en dit bevestigde mijn voorgevoel…
"Als jij daar gelukkig van wordt, wordt ik het ook. Maar al die achtergrond info boeit me niets. Ik vind hem mooi of niet… Hoezo? Heb je mutsen die daar over zeiken dan? Trouwens je heen overal mutsen voor "
Waarop ik alleen kon antwoorden; “dank je schat, je bent de beste”
Partner???
Doe ik al meer dan een decennium niet meer aan
Ik heb motorrijden nog steeds op een gedeelde 1e plaats, is mijn vrouw inderdaad minder blij mee.
Je weet niet wat je mist… Ideaal zo’n privekok als je, zoals ik, zelf nog geen ei kan bakken.
Ook daar heeft mijn vrouw geen moeite mee. Ik blij, zij blij. Andersom ook natuurlijk.
Mijn vrouw kent me … Al 15 jaar ze zal me er nooit in remmen, en geeft me de ruimte. Dat betekent nog niet dat ze het leuk vindt
Even een vraag namens de gehele mensheid. Is er een juridische grond te bedenken waarop wij die hand-in-hand-foto’s kunnen verbieden?
Mijn vriendin vindt het maar een rare hobby, al draagt ze intussen dagelijks een bb36.
Nu ik m’n motor in de verkoop heb staan is ze op miraculeuze wijze ineens vóór een Rolex voor mij, waar ze voorheen het onzin vond om iets erbij te kopen
Het blijven rare wezens!
Van geïrriteerd zijn dat ik teveel tijd op HF zit en opmerkingen als “ja leuk maar die heb je toch al” omdat de nieuwe Sarb035 ook een lichte plaat heeft net als een ander horloge. Naar nu zelf hier een account hebben en opzoek zijn naar een constellation met linnen plaat
Tussen door nog zaken als:
Schat jij zoekt toch een seiko met een roze plaat?
- ja een SARB037, wat dan?
Nou, deze heeft ook een roze plaat, die vind ik mooi. Wil je die voor mij halen dan?
- laat eens zien…
Hmm ja schat, misschien volgend jaar.
Er komt toch zeker wel een andere motor voor terug he?