Wat vindt je partner van je hobby?

Uit benieuwdheid naar jullie ervaringen: zie bovenstaande vraag :wink:.

Accepteren ze het? Moedigen ze het aan? Boeit het ze geen zak? Heb je ze aangestoken? Verkopen ze je horloges op Marktplaats in je slaap? Etcetera, etcetera.

Op mijzelf is deze vraag momenteel even niet van toepassing :grin:

3 likes

:sweat_smile: je derde argument, interesseert haar totaal niets :scream:

1 like

Boeit haar geen zak en dat is maar beter ook😂

Mijn vriendin, vindt het leuk dat ik er veel mee bezig ben, maar snappen doet ze het niet.

4 likes

En zo moet het. Dat je je moet verantwoorden voor je hobby. The horor.

3 likes

Ik stelde haar net de vraag.

“Doodvermoeiend en gay” was haar antwoord.

Ik mag haar niet. :expressionless:

97 likes

Ze is ook gek op horloges! Ondanks dat me dat geld kost, vind ik dat wel echt top. Geen wis zoals ikzelf, maar zie r toch af en toe op Chrono24😳

1 like

Hahahahahaha

2 likes

Duur.

Ze geeft er net zoveel om als dat ik geef om haar schoenen- en tassentik… Geen ene drol dus.

Veiliger dat ik er niet over begin. Ze is er hoegenaamd geen fan van, maar zonder provocatie doet ze er ook niet moeilijk over.

Dat is al bij al nog ok, vind ik. Alleen vervelend als ik zit te twijfelen over een aankoop, maar daar heb ik HF voor he :sunglasses:

1 like

Gedoogbeleid.

14 likes

Zegt alleen heel sarcastisch als ik een nieuw horloge heb gekocht “Mooi horloge! Blij mee?” Waarop ik haar het een en ander wil uitleggen en vertellen over het horloge maar word dan vaak nogal wazig en glazig aangekeken alsof ze water ziet branden…:sweat_smile: kortom ze vind het leuk dat ik een hobby heb maar boeit der geen moer.

5 likes

:point_up_2:

Boeit haar geen reet en ze snapt niet dat je enkelen duizenden euro’s kunt uitgeven aan een horloge.

Waarom is een horloge van € 300,- niet goed genoeg?’

Maar als je bij Pertijs kijkt wel zeggen, ow die Panerai is tof :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Totaal ongeïnteresseerd aan de andere kant van de bank
Als het maar niet te veel gaat kosten :smiling_imp::grin:

1 like

Die van mij vindt het oprecht leuk. Wordt enthousiast van mijn enthousiasme en luistert graag naar mijn eindeloze gewauwel over Day-Dates en edelmetaal.

We hebben alleen niet dezelfde smaak. Rolex en geelgouden horloges zijn voor pikeys en diamanten op een horloge kunnen echt niet Han.

Nouja, als ze het niet wil zien doet ze haar doppen maar dicht. :eyeglasses: Ze is in ieder geval supportive en blij met haar C-shape.

6 likes

Wat zou daar op dat bord liggen op de foto linksonder? :thinking:

1 like

Ik wil het antwoord niet weten.

Misschien herkent @koekoek het?

Ik weet dat we niet dezelfde vriendin hebben. Verre familie misschien. :man_shrugging:

4 likes