Juist, bij Vaessen Heerlen
Mijn vrouw heeft het geaccepteerd ⦠t is en wordt namelijk toch niet anders
Ze vindt het prima dat ik deze hobby heb, maar fotoās van horloges nemen in de AH en al dat geflipper, daar snapt ze helemaal niks van.
Moet wel opbiechten dat ik haar hoor zeggen:āheb je weer een nieuwe gekocht?ā en ik dan zeg,:"joh, die heb ik al maanden geleden ergens voor een appel en een ei gekocht"
Weet niet of ze me gelooft(d)ā¦
Mijn Canadees achtergrond is soms niet helpend qua spelling⦠Kofschip of zo fuck schaap⦠Maar ja
āzit je alweer op dat forum?ā of āzit je alweer naar horloges te kijken?ā zijn dagelijkse uitspraken eigenlijk.
Dit komt wel het meest in de buurt
Haha⦠Pcies.
Luie typer,al oude verhaal.
Let er online 0,0 op.
't Is niet echt een hobby bij mij, maar mijn vrouw accepteert mijn gedane aankopen, omdat die onder de ⬠400,- blijven en ik in de meeste gevallen alleen iets koop als ik daartegenover ook iets verkoop. Hoewel ik wel met ƩƩn horloge ben begonnen en er inmiddels vijf hebā¦
Inderdaad. Heerlijk!
Liggen wel wat eurootjes aan truffel op dat bord hoor.
Ze is serieus blij voor mij en vind het erg leuk als ik weer eens een horloge heb wat langer dan 3 maanden in de collectie is. Met een Cartier, Baume & Mercier en Edox in haar eigen collectie laat ze inmiddels ook de plakmerken links liggen. Hoewel een Speedmaster Reduced nog steeds wordt aangeduid als ādat plastic horlogeā. En of ik er veel of weinig tijd aan besteed moet ik vooral helemaal zelf weten
Meestal de opmerking van die heb je toch al, maar als ik hem weer wil verkopen zeg ze is zonde zou ik niet doen
ļø
Wat mijn vrouw er van vindt heb ik al eerder gepost, maar een vaak gehoorde uitspraak hier is; zit je nou weer van die horloge-fimpjes te kijken (YouTube streamen op tv) daar gaat misschien nog de meeste tijd in zittenā¦
Yin en Yang
Vrouwlief is behoorlijk geĆÆnfecteerd met het horlogevirus.
Ze bezit er inmiddels zelf ook 26. Daar waar het begon met modemerken (waar ze er wel redelijk wat van heeft), gaat ook haar voorkeur de laatste tijd meer en meer uit naar een hoger segment, degelijkheid en betrouwbaarheid.
Zo nu en dan betrap ik haar op chrono24, CreationWatches of een juweliers site. Hier is ze (nog?) niet actief.
We genieten dan ook samen van deze liefhebberij en ik kan op haar volledige steun (soms ook financieel ) rekenen.
Dit dus!
Ik val denk ik ook in het gebied āgedoogbeleidā. Ze heeft inmiddels wel een Seiko automaatje, daar is ze blij mee geloof ik.
De mijne vindt het allemaal okay zolang ik niet te veel naar horlogefilmpjes kijk op YouTube. Er zijn een paar stemmen die ze niet kan uitstaan
Daar zal āfuck me deadā zeker bij zitten!
Zij: "Ik heb nieuwe kleren, kijk een nieuw rokje. Mooi kleurtje of niet?"
Ik: "Ja leuk, erg mooi en staat je goed. Kijk ik heb een nieuwe grail, zien?
Zij: āEven mijn moeder bellen hoor.ā