laat ik zeggen in het dagelijks leven
O God, daar gaan we weerâ:joy:
OMG!!!?
Meen je dat nu?
Een klikgesprek en welk horloge te dragen???
Get real !
Het gaat weinig verschil maken of je een Patek, Tissot of Stowa draagt. Voor mijn part draag je een G-shock.
Het gaat om je persoon, intelligente en bekwaamheid, niet over verwaandheid
Hamvraag is, over wie ga je klikken
En welke flag?
Draag lekker waar je je prettig bij voelt, in twintig jaar sales heb ik slechts een keer meegemaakt dat ik een opmerking kreeg over mijn horloge. Zou me er niet druk om maken, 99% is niet geĂŻnteresseerd en als de je 1% treft heb je gelijk een klik.
Wat een onzintopic. Een veel relevantere vraag is: waar blijven alle sokken die je kwijt raakt in de was?
Bij mijn tweede sollicitatiegesprek, 7 jaar terug - ik zie meteen dat de directeur een IWC Big Pilot draagt. Ik had mân Speedmaster om. Ik: âMooie Big Pilot!â âŠ(hij, redelijk serieus gezicht)⊠âJa, 't is een echte hoor!â 
Ik kreeg wel de baan. 
Hahaha wat een toeval ik kreeg mijn ene opmerking ook over mijn Big Pilot, is ook wel een belachelijk groot ding
Ligt eraan met wie je zaken doet in de techniek,als je boortjes in de werkplaats verkoopt misschien wel.
Heb een gesprek met HR over mijn ontslagvergoeding, zelfs mijn advocaat kan me niet adviseren. Wat is jullie tip om te dragen tijdens dit gesprek.
Je Richard Mille Tourbillon natuurlijk. Als laatste âfuck youâ. 
Alex197228m
Hahaha wat een toeval ik kreeg mijn ene opmerking ook over mijn Big Pilot, is ook wel een belachelijk groot ding
Leuk dat jullie elkaar dan hier weer treffen!!
Ja, die is scherp! 
Flik Flak
Leuk topic!
Gewone stervelingen hebben inderdaad tĂłch geen idee wat voor horloge je draagt en wat ie kost; gewoon dragen wat je tof vind; ziet toch geen hond! 
âŠik natĂșĂșrlijk wel; ik weet van al mijn klanten en collegaâs welk merk horloge ze dragen.
EĂ©n collega vraagt tegenwoordig altijd gniffelend na klantgesprekken: âEn? Welke horloges droegen ze?â 
Denk zelf aan een omega droopy
boordjes daarentegenâŠ
Ik heb een enorme relnicht-vriend. Die is zwart, joods, Braziliaans, heeft de Nederlandse nationaliteit, en woont in Berlijn met zân Hongaarse vriend. Ik heb 'm vaak genoeg dingen horen roepen als:
âBack off, bitch, or Iâll sue you for every minority in meâ, âBitch, please, you were born on the day you met meâ en âHit me again, and I might fall in loveâ.
Maar ook deze parel:
âOnly truly superficial people donât judge people based on how they lookâ.