Die is alleen voor jou @Windhund
Kan weer eens slapen nu dat ik het weet, dank je wel
uitstekende keuze
hmmm dan had een Patek ook prima gekund
Ik zal wel een storm aan kritiek over me heen krijgen, maar goed⦠Waar maak je je druk om? Ik snap die hele vraag over: 'wat moet ik dragen, bij welke werkgever/klant/etc. nog steeds niet. Mensen horen bekeken te worden op hun kunnen, op wie ze zijn, wat ze uitdragen naar de buitenwereld en niet naar hoe ze eruit zien of wat ze dragenā¦
Doe tapdansschoenen aan. Klik-klak. Klikkie-die-klik-klak.
Bedankt @anon50762135EV dit topic was mij eerst niet opgevallen.
Niks te doen Ide?
Beetje laat maar briljant
Klopt, helemaal mee een. Echter de eerste indruk is goud waard en als die niet goed is omdat je je niet kleed op de gelegenheid, sta je al 3-0 achter in de praktijk. Overigens werkt een pak in de techniek vaak averechtsā¦
ik was op Orion pad
Ben ik gedeeltelijk eens. Goed kleden is wat anders dan je druk maken om je horloge. Men zal je echt niet afkeuren om je horloge. Als je denkt dat iedereen meteen ziet, wat voor een klok je draagt, vind ik dat eerder ijdel van jezelf. Uiteraard werkt een pak in de techniek soms averechts, afhankelijk van functie, etc.
Utopia ? the age of aquarius, het feestje van nivelleren ?
We denken dat we rationeel zijn, maar de wetenschap toont telkens aan dat we dat niet zijn en keuzes maken op basis van instinct of andere zaken waar we ons niet bewust bewust van zijnā¦
Klopt,van een 10% zijn we ons bewust,rest doen we onbewust.
Eh, vertel? Je had toch een one-piece Seiko collectie waar je het allemaal⦠of?
Zo niet met je eens⦠Maar is hier niet het platform voor. Verandering begint bij ons zelf. Ik hoop het juiste voorbeeld te geven in mijn werk!
en dat is?
Ik ook Marco: iedere dag proberen een steentje bij te
dragen aan een betere wereld.