Ooit wel eens scheerschuim geprobeerd toen mijn gel op was , werkte verbazend goed
Ontopic : Explorer om , casual netjes gekleed
Ooit wel eens scheerschuim geprobeerd toen mijn gel op was , werkte verbazend goed
Ontopic : Explorer om , casual netjes gekleed
Ja je geeft jezelf behoorlijk bloot als je het verteld⦠idd waardevol voor de gesprekspartner.
Smeljus, Bier, Scheerschuim⦠Neen⦠heren⦠neenā¦
Murrays Pomade, of Layrite Super Hold⦠zeker met Layrite, kun je je jas aan je snor ophangenā¦
Qua horloge?.. gewoon lekker omdoen waar je je het prettigste bij voelt⦠isāt een "duur"horloge?.. nou en⦠dat geeft aan dat je wel wat wilt uitgeven aan kwaliteitā¦
Als ik een gesprek in moet⦠draag ik ƩƩn van mān zelfgebouwde horloges⦠weten ze meteen wat ik in mijn mars heb⦠daar kan geen Rolex tegenopā¦
Even dacht ik dat het een grap was. Maar goed, het horloge dat je het liefst draagt is de beste keus. Ik denk dat het bandje wel moet combineren met je kostuum en verder: what the fuck!
Draag je gewoon beiden, links de Rolex en rechts de Nomos.
Als het een patser blijkt te zijn dan laat je de linkerpols zien en als het iemand met smaak betreft de rechter
Jij bent de blikvanger in het gesprekā¦
Niet je horlogeā¦
Dan ook de carbon klompen aan? Dat zou pas een statement zijn
Net zo makkelijk⦠alleen is het lastig autorijden met klompenā¦
Hangt van je vervoer af
Als je bang bent over je hoe ze over je denken wanneer je een rolex om hebt, kun je de rolex beter verkopen.
Bij voorkeur voor weinig aan mij, Explorer is voor mij de enige rolex die ik zou willen en ook niet echt opvalt (mijn mening)
Als je je op je best voelt met die explorer altijd doen.
Bij een pak de Nomos en als je een gesprek over je horloges wil beginnen de Meistersinger.
een pak zie je zelf al niet zitten dus ik zou de Meistersinger doen
klik gesprek haha wat een onzin. lijkt me sterk dat het ook maar iemand het boeit welke klokje je draagt tijdens zo een gesprek.Kunt beter naar de juiste woorden zoeken in zo een gesprek dan naar de juiste klok. ongelofelijk
zou echt geweldig zijn als je gesprekspartner ook hier op het forum rondhangt.
Nomos zou mijn voorkeur genieten en verderā¦is het allemaal corporate-, recruitment-, en managementbullshit!
Dat je je Rolex om hebt, en hij een Seiko MM300 terwijl hij de pest heeft aan die veel te dure Rolexen.
of hij leest dit topic
Ik vind het vooral bijzonder dat je het aan ons vraagt, dat kan twee dingen betekenen; dit gesprek is heel belangrijk voor je of je bent toch wel erg onzeker. Ik hoop het eerste.
Wat je wilt is een goede indruk maken, dus verdiep je in je gesprekspartner, probeer uit te zoeken wat voor soort iemand dat is, vaak is een uurtje googelen voldoende. Als hij (of zij) geen horloge draagt dan hoef je je over je horloge helemaal niet op te winden, het is de ander dan volkomen worst wat je om je pols hebt, al roept een plak leverworst op je pols mogelijk wel vragen opā¦
Wat heel belangrijk is om wat vuur van jezelf te laten zien, iets waar je gepassioneerd over bent. Mensen luisteren graag naar een verhaal waar energie in zit.
Maar kijk anders dit filmpje over de zes dimensies van overtuigingskracht van Robert Cialdini, als jij deze in je gesprek een plek weet te geven dan komt het helemaal goed.
Dan moet je je gewoon afvragen of je daar wel wil werken⦠Tenzij het gaat om een vakkenvuller functie bij de Aldi of Lidlā¦
Ik moet bekennen een onverklaarbare hekel te hebben aan het woord āPassieā in verband met mān werk. Ik heb ooit in een sollicitatie gesprek gezeten met een dame waar ik het instinctief niet mee kon vinden. Op een gegeven moment zei ze dit: āJa, je hebt ons nu verteld over je werk-ethiek, je kennis en je kijk op dingen, maar waar ligt nu eigenlijk je passie?ā
Blank over de tafel kijkend zei ik het eerste wat in me opkwam: āAch mevrouw, ik ben de zoon van een Groninger. Wie doen laiver nait an passie op klaerlichte dag.ā
Het gesprek sloeg stil, ik kreeg de baan niet. En ben daar altijd blij om geweest. Want een klik gesprek is pachtig, maar vergeet niet dat de kandidaat net zo hard een klik moet voelen als degene die iemand zoekt. Als je je niet op je gemak voelt bij mensen, wil je er wellicht niet werken.
Edit: Leuk filmpje, trouwens.
LOL beste reactie van de topic.
En straks kom je daar binnen en heeft hij een Invicta om en geeft aan āook van horloges te houdenā
Ik zou gewoon voor die Nomos - Orion 35 gaan, lekker ingetogen en klassiek.