En dit allemaal voor een praatje van 10 minuten…
Onderschat het niet. Met de verkeerde keuze ben je in 10 seconden al klaar.
Man man man, 83 posts (ik doe er zelf aan mee) over welk horloge je moet dragen tijdens een gesprek. Het moet niet gekker worden.
Niet teveel over (na)denken!
LEEF je leven niet door de OGEN van anderen!
Maak keuzes van binnenuit en niet door de geanticipeerde mening of beleving van derden.
-Ramos
Jemig een “klikgesprek” dan ga je dus een informeel babbeltje tussen collega’s over een al dan niet vacante functie formaliseren. Klinkt mij als of een ambtelijke organisatie of dusdanig corporate dat ze de overheadkosten nog verder opleuken door dit soort dingen.
OT:
Doe gewoon aan en om waar je je goed bij voelt, ga lekker dat gesprek aan, wees jezelf, matcht het dan matcht het, zo niet dan jammer, kansen genoeg!
Zet hem op! Het HF duimt voor je
Juist lager. Iemand van buiten aantrekken is pas echt een klus…
geniaal hahahaha
Die kreet over “passie” ga ik zeker nog eens gebruiken immers “beter goed gejat dan slecht verzonnen!”
Klompen aan op de tractor: Levensgevaarlijk !
Ik rust mijn zaakje, amen.
Bedankt, ik ben een beelddenker.
*legt broodje worst even aan de kant.
Na het klikgesprek zal vast nog een snuffelstage volgen.
Alléén een horloge dragen, en dan kijken of het klikt.
In dat geval is de explorer uiteraard de enige optie
Nomos…
Ik hoop dat je niet op het nudistenforum hebt gevraagd wat je aan moet trekken.
Of op het kalekoppenforum welk kapsel ze adviseren.
Of…pfff laat ook maar.
Ik begin nu ook wel benieuwd te worden wat het gaat worden…
Laat je ons niet te lang in spanning? @whisky
Ik denk: Geen horloge omdoen. Als de keuze van het juiste klokje zo belangrijk is, leidt het je alleen maar af van wat écht belangrijk is…
Ps. Geldt niet voor kleding en/of schoenen…
Ik vind dat je nu echt eens moet gaan vertellen hoe je klik gesprek is verlopen en welke rol je horloge heeft gespeeld tijdens het gesprek. Kunnen we allemaal iets van leren.
Ik zit er stiekem ook wel een beetje op te wachten.