Wat voor een horloge voor klik gesprek?

100 post boordevol handige, nuttige tips, iedereen is er zowat mee bezig geweest. Ik persoonlijk, let op spreek nu voor mezelf, nachten wakker gelegen of mijn advies wel het juiste was. Spanning is ondraaglijk. Laat het weten aub

4 likes

Waarschijnlijk is whisky
Op een ander Forum in overleg welke slip hij aan moet om zijn vrouw te vertellen dat het klikgesprek verkloot is.

8 likes

Zo heren.

Wat een vermaak merk ik :slight_smile:

Heb net te horen gekrgen dat ik ben aangenomen

17 likes

En met welk horloge en is er over gesproken?

Goed bezig!! Gefeliciteerd!

Flauw grapje: Welk horloge had je toekomstig leidinggevende aan toen hij vertelde dat je aangenomen werd? Of heb ik een topic gemist waarin hij hier advies om vroeg?

1 like

Maar… Met welk horloge? :slight_smile:

1 like

Inderdaad. Om nu niet te vermelden welk horloge je om had, is bijna misdadig! :smiley:

6 likes

Of wordt praten over zo’n gesprek als klikken gezien?

2 likes

Een cursus dilemmamanagement zou hier gerechtvaardigd zijn.

2 likes

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe baan!

1 like

Zeker een drukke baan dat je nu al geen tijd meer hebt om een foto te maken van het klokje dat erdoor heeft getrokken?

Ik blijf er voor op, heb de lijsttrekkersdebatten opzij gezet, durfde de hond niet uit te laten om het verlossende woord niet te missen. :ghost:

3 likes

En ja hoor weer hele nacht wakker gelegen.

3 likes

Welke was het geworden en heeft hij nog iets gezegd erover?

Is het de bedoeling dat we onze IBAN-nummers nu al aan je doorgeven voor de winstdeling, of mogen we aan het einde van het jaar gewoon onze horloge wishlist aan je doorsturen?

:smiling_imp:

Maar zonder gekheid, gefeliciteerd en succes!

1 like

Ja dit is werkelijk schandalig!!

Niet even laten weten welk klokje :rage:
Als het net zo op het werk gaat wordt je snel
weer terug geklikt! :laughing:

1 like

Wil gaan slapen, alsjeblief!!!

Fijn voor je.
Wat had je nou om?
Kwamen horloges ter sprake?
Wat had hij/zij om?
Of…

Deze draad blijft wel groeien tot we het weten denk ik…

Nee joh. Klik gesprek. Meteen aangenomen. Dat moet een overheid zijn. Die zetten echt niemand terug hoor. :wink:

4 likes

Volgens mij is een klikgesprek inderdaad een gebruikelijk woord voor een intern selectiegesprek binnen de overheid.
Vandaar mijn vraag een aantal posts terug of het profit of non profit was.

1 like