Mijn vrouw heeft niets met horloges. Ze weigert om me er eentje cadeau te doen omdat ‘er al zat heb’. Toen haar Lorus er mee stopte heeft ze van mij deze Jaques LeMans gekregen.
Hij was iets duurder dan de toegestane €100,- maar ach, kleine dingen.
Mijn vriendin vond het maar gek - maar nu snapt ze het gelukkig wel.
Heb haar voor d’r verjaardag een Omega Speedmaster reduced gegeven waar ze heel erg blij mee is en ik dus ook. Ze gaf wel aan dat het wat haar betreft hier stopt. Gelukkig maar, want zo’n cadeau krijgt ze niet elk jaar.
Sindsdien wil m’n dochter ook een horloge van mij hebben. Ze heeft al een leuke Swatch (de 007 of zo) met allerlei leuke kleurtjes. Maar die is ze een beetje zat. Ik zit nu te denken aan een Baby-G voor haar. Ook leuk voor de vakantie en die kan tenminste tegen een stootje.
Mijn dame droeg, voordat ik een titanium-modeklokje voor haar kocht dat ze aan de pols kan verdragen (maar dat de foto niet waard is)
dit hanghorloge, ontworpen door de kunstenaar / ontwerper Bruno Nienaber van Eyben.
Dezelfde die ook nederlandse munten heeft ontworpen in het tijd van de gulden en euro.
Het is een tijdloos ontwerp dat alweer dateert uit 1976, en als ik een dolle bui heb dan draag ik hem zelf ook weleens.
Hier is 'ie (ja: ik moet daar eens betere fotoos van maken):
Mijn vrouw geeft niets om horloges, totdat ze een keer zonder zat.
Ze wilde één die tegen een stootje kan én tegen water kan.
Heb toen deze voor haar besteld
( voor de geinteresseerde : Casio Baby G World-Time-Ladies-Watch-MSG301C)