Wat voor horloges dragen de dames?

Dat wij gek zijn van een horloge dat vind ik normaal maar wat vinden onze vrouwen ervan en wat dragen ze het liefst.

Ik zal aftrappen.

Mijn vrouw is even dol op horloges als ik zelf en meestal na spaern voor een nieuwe of gebruikte kijken we elkaar aan of er genoeg schakels bij zijn.

Zij draagt het liefst de breitling safari maar zeg ik erbij dan moeten ook de schoenen erbij passen.

Mijn dochter heeft een pasha met een ruitje erop waar ze dol op is.

Laat maar horen van jullie.

Mijn vrouw heeft niets met horloges. Ze weigert om me er eentje cadeau te doen omdat ‘er al zat heb’. Toen haar Lorus er mee stopte heeft ze van mij deze Jaques LeMans gekregen.

Hij was iets duurder dan de toegestane €100,- maar ach, kleine dingen. :wink:

dameshorloges?

Mijn vriendin vond het maar gek - maar nu snapt ze het gelukkig wel.

Heb haar voor d’r verjaardag een Omega Speedmaster reduced gegeven waar ze heel erg blij mee is :slight_smile: en ik dus ook. Ze gaf wel aan dat het wat haar betreft hier stopt. Gelukkig maar, want zo’n cadeau krijgt ze niet elk jaar.

Sindsdien wil m’n dochter ook een horloge van mij hebben. Ze heeft al een leuke Swatch (de 007 of zo) met allerlei leuke kleurtjes. Maar die is ze een beetje zat. Ik zit nu te denken aan een Baby-G voor haar. Ook leuk voor de vakantie en die kan tenminste tegen een stootje.

Mijn vrouw draagt de Baum en Mercier Catwalk tot volle tevredenheid.
Gaat ze echt aan de slag dan draagt ze een Esprit of citizen (ecodrive)
Gr,
L.R.

Dugena, Accurist, Seiko Silverwave (bj. 1965!), Surdiac met Landeron, Oris en Rolex.

Menno

En dit:

Mijn vrouw deze. Ze is er zeer tevreden over. Meer zullen het er ook wel niet worden :slight_smile:

mijn vrouw draagt…

deze.

en deze.

en deze.

De mijne draagt momenteel zoiets. En anders een kleurige Swatch.

Mijn vrouw draagt deze, sinds haar laatste verjaardag (15 december 2009):

Van die Omega is ook een herenmodel…

Niet mijn smaak, maar wel heeel origineel!

Mijn collectie:

Omega art collection

Omega quadra constellation

Seiko 5

Nog 2 x seiko 5

Chromachon

D&G

Breil

Tot nu toe maar een vriendin :frowning:

Mijn dame droeg, voordat ik een titanium-modeklokje voor haar kocht dat ze aan de pols kan verdragen (maar dat de foto niet waard is)
dit hanghorloge, ontworpen door de kunstenaar / ontwerper Bruno Nienaber van Eyben.
Dezelfde die ook nederlandse munten heeft ontworpen in het tijd van de gulden en euro.
Het is een tijdloos ontwerp dat alweer dateert uit 1976, en als ik een dolle bui heb dan draag ik hem zelf ook weleens.
Hier is 'ie (ja: ik moet daar eens betere fotoos van maken):

Link naar het horloge: http://www.ninaber.nl/nl/projecten/horloges/26/halshorloge
Link naar de munten: http://www.ninaber.nl/nl/projecten/nederlandse-munten/51/euro-reeks (euro) en http://www.ninaber.nl/nl/projecten/nederlandse-munten/51/euro-reeks (gulden)

Mijn wederhelft heeft helemaal niks met horloges… ze lijken allemaal op elkaar, ze zijn allemaal te duur, etc.

Hallo,

Lianne draagt deze momenteel op een andere band.

:smiley:

Tabee

Ah, het verlovingshorloge :wink:

Mijn vrouw geeft niets om horloges, totdat ze een keer zonder zat.
Ze wilde één die tegen een stootje kan én tegen water kan.
Heb toen deze voor haar besteld

( voor de geinteresseerde : Casio Baby G World-Time-Ladies-Watch-MSG301C)

sindsdien niet meer van de pols geweest.

oh ja,
dit is de collectie van m’n zoon (10 jaar)

hij wil dat ik eens voor hem kijk voor een stoere duikert,type Seiko.

Zal voor hem een 32mm diameter modelletje worden voor z’n iele polsjes maar dat oogt voor hem als een 44mm bij ons!

gr Ron

Heel simpel, ze draagt geen horloge.

NicoB)-