Wat was jouw 1e luxury brand watch?

Haha dat word nog even meer sparen. De Snowflake is bij sommige ADs weer binnen. Ik draag zelf paar Seikos dagelijks en zit rond te kijken welke mijn eerste high end watch word.

Er is zoveel keus maar ik heb geduld. Deze tijden kan je toch niks meer uitgeven. Dan maar extra sparen …

Ik vind Tudor erg mooi. Vind de Blackbay 41 erg mooi.

1 like

Breitling, apetrots was ik op mijn eerste echte Breitling, nu heb ik er vijf, en wat Omega, Rolex, Jaeger LeCoultre en Cartier en wat andere toppers. Als je mij dat in 2014 had gezegd had ik je gek verklaard…

Ja zeker dat is het leukste heb door goed handelen, goede deals en koopjes een hoop voor elkaar gekregen

Heb momenteel

Omega:
-speedmaster mark2

• speedmaster mark40 kosmos
  • chronostop italian racing dial
  • deville dynamic
  • dynamic date
  • dynamic handwind
  • titanium date polaris

Bell&Ross:

• br03-92 diver blue

Universal geneve:

• polerouter date 204607-1

Leonidas heuer:

• triple date bidynator

Hublot:
Mdm chronograph 1621.2

En nog een hoop zeldzame vintage dresswatches oa rado golden horse sport met fluted bezel etc. En niet te vergeten de kickstarter horloges oa xeric

En dit allemaal in 2 jaar tijd

Zo dat is inderdaad een aparte verzameling. Maar heb je misschien nog wat tips of advies waar ik kan kijken voor goede deals? Ik weet nog niet precies waar ik allenaal kan kijken…

1 like

Wow, ik ben nog net begonnen. Dat is wel een nice verzameling door de jaren. Welke draag je liefst dagelijks?

Veilingen, rommelmarkten, marktplaats via via overal is er wel wat te vinden. Je hebt wel kennis nodig en gezond verstand :wink:

Ja zal toch veel DYOR moeten doen. Alleen maar leuk :grin:

2 likes

Mijn daily beater is een Breitling Colt Chrono, dat is een super quartz dus loopt altijd op tijd, en voor de rest gewoon waar ik zin in heb.

Mijn eerste luxe horloge kreeg ik van mijn vrouw (toen nog vriendin) een Tag Heuer Monaco in het wit met. draag hem tegenwoordig op een

Ko bandje van Struisvogel.

Het eerste luxe horloge wat ik zelf kocht was mijn Omega seamaster 300smp chrono diver. Zwart. Welke ik nog steeds met heel veel plezier draag.

Hierna nog Black bay, Pelagos, Seiko Blumo, Oris65 en uiteindelijk mijn grail de Speedy gekocht.
Draag alles met veel plezier maar die eerste geven toch ook weer dat bijzondere gevoel er bij.

Een Breitling Avenger Blackbird. :grinning_face_with_smiling_eyes: