Wat was jouw eerste horloge?

Ik ben benieuwd waar iedereen is begonnen, misschien ook leuk om je laatst gekochte horloge erbij te laten zien!

Ik heb voor mijn communie een paars Pulsar horloge gekregen met Mickey Mouse op de wijzerplaat.

OKE!

:revolving_hearts:

21 likes

Heel mooi horloge. Onyx dials rock :sunglasses:

1 like

Mijn eerste echte horloge was een Seiko 6139, die een oom van me eerder droeg. Een doktersversie dus met intern verdraaibare bezel.

Zo eentje dus :sunglasses: Was alleen niet mn eerste horloge

3 likes

Ik geloof dat dit mijn eerste was.

Laatste aanwinst:
b2da5774887c3fc56a769020870ccdba97c9d0ac_1_375x500

4 likes

Die met blauwe plaat en idd die oranje secondewijzer en chronowijzer!

Ik heb 'm nog steeds en draag m ook nog wel.

Eerste., begin '70

en laatste

juni '19

7 likes

Mijn allereerste horloge was een kinder-Prismaatje met een blauwe wijzerplaat en (oorspronkelijk) een geel bandje:

Nadat dat was gesneuveld kwam het eerste horloge dat mij overleefd heeft, deze Pulsar (zonder saffierglas):

Mijn meest recente aanwinst is deze Seiko:

6 likes

Deze Camel Trophy was begin deze eeuw mijn eerste zelf gekochte horloge en nog altijd in mijn bezit.

En dit is mijn laatste. Vorig jaar gekocht en nog steeds heel blij mee.

4 likes

Het is niet veel, maar dit is het meest duidelijke fotofragment dat ik heb van mijn eerste horloge; een Casio LCD-horloge (eerste helft jaren '80).
image

En dit is m’n meest recente. Begin deze zomer gekocht. Sindsdien niets meer aangeschaft. Maar natuurlijk nog altijd wel aan 't rondkijken!:wink:

2 likes

image

Mijn eerste horloge was een FC waar ik nog steeds blij mee ben
De laatste een omega seamaster.

5 likes

Op mijn 15de kreeg ik een Armani chronograaf van mn ouders, ding was na 2 jaar total los…

Nu op mn 21ste is dit de daily !

4 likes

Uitgezocht toen ik een jaar of 8 was geloof ik… Heb hem nog steeds. Klein en behoorlijk geïnspireerd door het merk met de R, maar ja… Dat kende ik toen allemaal nog niet! Haha. Ik had een stoere Actua! :joy:

Ai.
Vergeef me…maar wat istie lelijk…

1 like

Begonnen met een Lorus, zoiets:

Laatste aankoop: Seiko turtle padi

3 likes

Mijn aller eerste (ja ik heb m nog en hij werkt zelfs nog na 27jaar)
Daarachter mijn huidige laatste aanwinst :smiley:

3 likes

Mijn allereerste horloge kreeg ik van m’n oma, het was een plastic horloge van de Hema. Helaas bleef het horloge binnen een dag stilstaan, maar het mocht geruild worden. Dat heeft weinig geholpen, het tweede exemplaar stopte er ook na een aantal dagen mee.

M’n laatste horloge tot nu toe, kocht ik vorige maand, heb er zojuist even een fotootje van gemaakt:

8 likes

Voor m’n eerste communie, Kienzle handwindertje!

Mijn eerste horloge geen idee. Dus ik plaats m’n eerste zelf gekochte horloge wel:


Kickstarter horloge. Heb em niet meer heb hem aan m’n broertje gegeven.

Laatste aanwinst :

3 likes