Wat was jouw eerste horloge?

Een digitaal horloge van de Hema. Ik vermoed ergens rond 1979. Volgens mij was het merkloos en had twee knopjes, een voor datum, de andere voor licht. Het horloge dat daarop volgde was een Swatch. Het merk was toen net op de markt.

1 like

Dat is een fraaie Hans!!

1 like

Dank je wel!

1 like

Hoe kunnen jullie dat allemaal nog weten :thinking:
Lagere school, brugklas…Ik onthoud dat echt niet. Man dat is 35-40 jaar geleden, ik weet niet eens meer bij wie ik in de klas zat, laat staan wat voor een horloge ik om had :smiley:

1 like

Omdat het voor mij niet zo lang geleden is als voor jou :joy:

1 like

Mijn eerste was in 1988 deze Omega

4 likes

Zo gemeen :angry:

1 like

Mijn eerste was voor me communie. En me laatste een Skx009. Fotos komen morgen.

De eerste

De laatste

2 likes

Deze Swatch, was er erg blij mee en supercool om die wijzers te zien bewegen van stopwatch naar tijd en weer terug (filmpje hieronder van 18sec).

Heb hem nog steeds en moet er eigenlijk een keer een foto van maken (hieronder geleend).

Na lang wikken en wegen is dit de laatste aanwinst een Omega FOIS:

7 likes

30j geleden een swatch. Daarna 27j lang niks gedragen. En toen:

4 likes

Hoe mijn eerste eruit zag weet ik niet meer, maar het was een quartz Rodania. Als volwassene was mijn eerste terug een quartz, een Certina DS Diver.

Mijn laatste aankoop …

2 likes

Mijn eerste

Mijn laaste
1565362303288_1

4 likes

Een Mickey mouse met minuten en secondes via de de handen, was daar destijds gek op. Van een bekend basismerk destijds (pulsar?), weer niet meer hoe het heet. Toen een tijdje nixon horloges gefixt, daarna een omega seamaster deville en sindsdien hooked aan deze hobby :wink:

De nog beloofde foto’s.

2 likes

De eerste met mijn communie

Kreeg ik in de juwelierswinkel van mijn meter haar zus, altijd omega dealer geweest, had ik toen maar geweten…:joy:
Nadien jaren geen horloges gedragen en toen deze oris gekocht
image
Na de besmetting uiteindelijk uitgekomen bij deze

Ik weet voorlopig ook niet welk ander horloge de Sub van de pols krijgt, dus voorlopig One piece collection😎

6 likes

Dit was toen toch top
Veel mee gespeelt. Tot ik wat anders interessant ging vinden om mee te spelen :see_no_evil:

4 likes

Mijn eerste horloge was zoiets

Laatste aanwinst ( alweer een tijdje geleden )

3 likes

Dat jij met een Invicta rondloopt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mijn vierde Glycine en ben altijd zeer tevreden over het merk. Helaas zijn ze overgenomen door de duivel, maar dat neem ik maar voor lief.

met een bittere smaak in de mond dat wel :shushing_face:

1 like