Wat wil je dat je horloge uitdraagt? + poll

En? Eens? :grimacing:

1 like

Yep! Ik zie zeker de gelijkenis! :smile:

1 like

6.5 tegen1 :yum:

1 like

273 stemmers, en 71% geeft aan dat het hem niet uitmaakt wat een ander van diens horloge vindt. Toch verrassend als je het mij vraagt!

2 likes

Het is ook zwart of wit. Ik zou niet kiezen voor wat het horloge uit straalt qua status voor 100% maar wel deels.

2 likes

Toch benieuwd of er nog meer mensen hier iets van vinden.

Ik draag vandaag uit: stoere duiker op rubber, voor de lieve somme van iets meer dan 100 euro, en dat kan me niks schelen. Ik geniet er gewoon van.

1 like

Beetje zoeken naar sensatie. Heel veel mensen vinden hier namelijk iets van. Jij geniet ervan en dat is je goed recht, maar dan heb je toch geen moer uit te staan met een ander zijn mening?

2 likes

Je mening is populair als ik de poll mag geloven!

Mijn mening interesseert sowieso niemand. Er zijn echter mensen wiens mening wel belangrijk wordt geacht, en die zeiden uitéénlopende dingen als ‘leuker dan het equivalent met het kroontje’ en ‘inception-achtige namaakshit tot de vierde macht’.

Nou nou, niet zo somber!

Ok, ik snap niet wat je hiermee bedoelt. :thinking:

Even een oud topic ontstoffen . :upside_down_face:

Precies dat, aanvullend met precisie.
Ik vind het voor mij iig belangrijk dat een horloge op tijd loopt, daar heb ik m voor.
Niet teveel toeters en bellen.

2 likes

Quatsch!
Hoe vaak ik naar m’n horloge kijk en dan de schoonheid ervan bewonder in plaats van te zien hoe laat het is
. :blush:

6 likes

1734551932504606377195233079229
:grin:

Sommige van mijn horloges vind ik een sierraad, sommige cool en een enkele alleen maar praktisch.

3 likes

Ho, een topic van voor ik verslaafd was.

Zowieso wil ik een horloge dat rust uitstraalt. Om respectvol over te komen, of om extra rust in m’n leven te brengen.

Daarnaast is iets dat toolish/actief lijkt ook leuk meegenomen. Zeker als het een beuker is.

Eentje die je eigen karakter weerspiegelt is ook tof in de collectie.

En iets dat cassual chique uitstraalt is voor veel gelegenheden ook goed.

Verder straalt de Breitling wat status uit. Wordt eigenlijk te vaak herkend naar mijn goesting. Dat vind ik dan weer een minpunt. Bij de Breitling denk ik extra na of ik hem wel of niet aan doe.

Dus een collectie kan veel verschillende dingen uitdragen.

5 likes

Bent u Belgisch? Wordt een horloge in België aangetrokken? Prachtige horloges by the way.

2 likes

Een spatie extra was misschien niet verkeerd. Maar ik ben trots op het Vlaams, en al zeker op het West-Vlaams.

4 likes

Ik lees het nu al een aantal keren dat een horloge aangetrokken wordt. Maar dat is dus correct in het Vlaams? In Nederland doen we een horloge om.

1 like

Vandaag heb ik deze klokje aan.

4 likes

Neenee, “aandoen”, niet “aantrekken”, je trekt er immers niet aan.

2 likes

Ah ok

1 like