En? Eens?
Yep! Ik zie zeker de gelijkenis!
6.5 tegen1
273 stemmers, en 71% geeft aan dat het hem niet uitmaakt wat een ander van diens horloge vindt. Toch verrassend als je het mij vraagt!
Het is ook zwart of wit. Ik zou niet kiezen voor wat het horloge uit straalt qua status voor 100% maar wel deels.
Toch benieuwd of er nog meer mensen hier iets van vinden.
Ik draag vandaag uit: stoere duiker op rubber, voor de lieve somme van iets meer dan 100 euro, en dat kan me niks schelen. Ik geniet er gewoon van.
Beetje zoeken naar sensatie. Heel veel mensen vinden hier namelijk iets van. Jij geniet ervan en dat is je goed recht, maar dan heb je toch geen moer uit te staan met een ander zijn mening?
Je mening is populair als ik de poll mag geloven!
Mijn mening interesseert sowieso niemand. Er zijn echter mensen wiens mening wel belangrijk wordt geacht, en die zeiden uitéénlopende dingen als âleuker dan het equivalent met het kroontjeâ en âinception-achtige namaakshit tot de vierde machtâ.
Nou nou, niet zo somber!
Ok, ik snap niet wat je hiermee bedoelt.
Even een oud topic ontstoffen .
Precies dat, aanvullend met precisie.
Ik vind het voor mij iig belangrijk dat een horloge op tijd loopt, daar heb ik m voor.
Niet teveel toeters en bellen.
Quatsch!
Hoe vaak ik naar mân horloge kijk en dan de schoonheid ervan bewonder in plaats van te zien hoe laat het isâŠ.
Sommige van mijn horloges vind ik een sierraad, sommige cool en een enkele alleen maar praktisch.
Ho, een topic van voor ik verslaafd was.
Zowieso wil ik een horloge dat rust uitstraalt. Om respectvol over te komen, of om extra rust in mân leven te brengen.
Daarnaast is iets dat toolish/actief lijkt ook leuk meegenomen. Zeker als het een beuker is.
Eentje die je eigen karakter weerspiegelt is ook tof in de collectie.
En iets dat cassual chique uitstraalt is voor veel gelegenheden ook goed.
Verder straalt de Breitling wat status uit. Wordt eigenlijk te vaak herkend naar mijn goesting. Dat vind ik dan weer een minpunt. Bij de Breitling denk ik extra na of ik hem wel of niet aan doe.
Dus een collectie kan veel verschillende dingen uitdragen.
Bent u Belgisch? Wordt een horloge in België aangetrokken? Prachtige horloges by the way.
Een spatie extra was misschien niet verkeerd. Maar ik ben trots op het Vlaams, en al zeker op het West-Vlaams.
Ik lees het nu al een aantal keren dat een horloge aangetrokken wordt. Maar dat is dus correct in het Vlaams? In Nederland doen we een horloge om.
Neenee, âaandoenâ, niet âaantrekkenâ, je trekt er immers niet aan.
Ah okâŠ