Wat wil je dat je horloge uitdraagt? + poll

Deze vlog is een verrijking voor mijn leven.

2 likes

Nee.

Behalve wellicht in West-Vlaanderen, maar daar spreken ze raar dus dat telt niet. En ik mag dat zeggen want mijn opa was een rasechte Westrozebekenaar en ik begreep hem uitstekend.

:sweat_smile:

3 likes

Mooi, die oude topics.
Hieruit blijkt dan wel weer dat ik er in 2020 ook al kijk op had.

2 likes

Je schrijft Westrozebeke raar :kissing_heart:

3 likes

En dat probeer je weer een beetje te downgraden door het reizen middels de gele rups?

2 likes

Ik twijfelde. Ben er ook al decennia niet meer geweest.

1 like

Ik draag nu zo’n dertig jaar duikers. Vind ik er gaaf uitzien en ze zijn lekker praktisch en degelijk. Natuurlijk vind ik het leuk als iemand over m’n horloge begint en z’n waardering hierover uitspreekt. Maar als dat niet gebeurt of iemand er niks mee heeft, is dat ook prima. Het blijft toch mijn persoonlijke keuze, waar ik zelf 100% achter sta en van geniet. :blush:

1 like

Eigenlijk best gek, ik voel me zowat bezwaard om mijn Submariner te dragen😅 Als ik hem draag voelt het toch een beetje dat ik een te opzichtig horloge draag. Misschien zit het wel tussen mij oren😉

2 likes

Goed voornemen voor het nieuwe jaar is om wat minder bescheiden te worden

4 likes

Het gepeupel gaat met de auto.
Je wilt niet weten wat een reisje met de trein tegenwoordig kost. Da’s voor de elite.

2 likes

Tsja, als je dan nog de luxe hebt om in de daluren te reizen. Als ik met de gele limousine reis heb ik altijd het geluk dat mijn chauffeur te laat arriveert of dat er zelfs in de eerste klasse stinkende alcoholisten naast me komen zitten. De bediening is dan ook nog eens in geen velden of wegen te bekennen

2 likes

Dat is inderdaad een goed voornemen om aan te werken! Voor de feestdagen staat hij op de planning om te dragen.

Klein plaatje voor de sfeer😉

4 likes

Hoe vaak ik naar m’n horloge kijk zonder te zien hoe laat het is en alleen geniet van de uitstraling, of ie nu mooi of lelijk is :sunglasses:

Het is het gevoel dat telt. De Vostok die nu aan de pols zit is eigenlijk lomp en lelijk… Maar hij loopt zo strak dat ik er toch dol op ben. Een soort coolness-factor.

3 likes

Mijn naam is David Hasselhoff, ik krijg zelfs Cyndi Lauper.
En gij moet liefst zwijgen, want gij zijt maar een pauper.

Mijn Vlaamse collega parkeert, naar eigen zeggen, altijd aan zijn woning.

Gek genoeg zonder daarmee zijn woning onherstelbaar te beschadigen.

3 likes

Tuurlijk, krijg ik ook voor mekaar.

1 like

Born to be alive is Niet van the village people.

Zoiets zie ik dan voor mij

2 likes

Dit is voor mij ook de essentie van de hobby, ik kies mijn horloges om specifieke redenen, een aankoop is zelden impulsief. Wat het verder uitdraagt en wat een ander er eventueel van vind is verder niet van belang. Gewoon op je eigen manier van genieten :sunglasses:

3 likes

Zodadelijk mijn kerstpakket ophalen.
Bij ons op de bakkerij zijn ze behoorlijk fel anti horloges.
Dus zodadelijk draag ik dit.
Waarom? Omdat het kan.

4 likes