Prima handel die versleten horloges.
Ja ik krijg steeds meer het idee dat ze bij Schaap en Citroen alleen maar voor de winst gaan…
Gekkenhuis!!!
Het zijn niet alleen oude horloges, ook nieuwe met een vintage uiterlijk!
Heb een déjà vu, … daar waar het dit ‘nieuws’ betreft.
Vorige keer was de discussie over deze gezonde handelsgeest ook lekker verhit, ik pak nog even een bakkie pleur erbij.
Het levert al gauw 5k op als ze zelf de stickers eraf trekken in plaats van een klant. Smart thinking.
Snel een graantje meepikken voordat die hele tweede hands horlogemarkt gekte in elkaar dondert en kan ze geen ongelijk geven… ok beetje geen ongelijk geven
Ik snap nog maar een keer de ophef niet. AVW, Awco, vision vintage, horare, shucktheoyster, omegaenthusiast, mentawatches, bulang&sons… zijn toch allemaal premium vintage dealers? En ik ken nog een andere markt waar ‘certified tweedehands’ ondertussen bij alle grote merken een dingetje is.
Zie S&C ook adverteren op chrono 24
S&C is ook een AD. Foei! Dat dus …
Wat maakt dat nu uit?
Niks. Ben het ook met je eens. Snap de ophef ook niet en eerder ook al niet. Is gewoon handel en ze drijven een winkeltje. Doen ze goed. En wij klantjes kopen er gewoon, helemaal fijn.
En als het weer om een ‘ze trekken de Rolexjes uit de stickers en verkopen ze voor meer’ verhaaltje gaat, dat is niet hún schuld, dan wel die van de mensen die ze kopen aan die prijzen.
Sommige vintage merken zijn zelfs al gedaalt
Klopt
Maar de meeste nie
En we ruilen in, zij kunnen inruil doorschuiven of zelf verkopen in een andere winkel.
Maar wie kan mij nou eens uitleggen wat VINTAGE is
De grote niet Omega, Rolex, Seiko
Horloges ouder dan 25 jaar