Mijn opa zei altijd:
“tis niet de gek die het vraagt… tis de idioot die het betaald”
toch een wijs mens.
Mijn opa zei altijd:
“tis niet de gek die het vraagt… tis de idioot die het betaald”
toch een wijs mens.
Wat ik dan niet wist is dat S&C op chrono 24 zit
Voordelen van het verkopen van een horloge via of aan Schaap en Citroen, is dat de klant eventuele hoge veilingkosten voorkomt en dat de afhandeling zorgeloos gebeurt’,
De mensen worden niet alleen gek gemaakt maar ook nog voor dom versleten🤣
Zitten ze ook niet.
Bedoel je toevallig Watchdeals? Dat is een handelsnaam van Martens. … S&C sinds een aantal jaren trouwens ook. Doet het allemaal met elkaar. Ook dat doen ze slim.
Overigens een raadseltje voor de complotdenkers onder ons. Wellicht dat de ‘grote merken’ achter dit soort initiatieven zit om de grijze handel buitenspel te zetten en alles onder de paraplu van een AD plaats te laten vinden, dus ook de tweedehands-/inruilhandel. Hmmm.
Maar percies de zelfde horloges die bij S&C op de site staan staan ook op chrono. Maakt mij verder niet uit. Maar dit wist ik dus niet
Net andersom: Watchdeals is het tweedehands winkeltje van Martens, die een account op C24 heeft. S&C (en ook de Martens website volgens mij) laat die collectie ook in het eigen websitewinkeltje zien. Is allemaal aan elkaar geknoopt enne in de fysieke ‘pre owned’ winkel in Amsterdam kun je 't spul aanraken. Slim.
Leerzaam, dat HF.
Ps dat er in Quote over Schaap als eigenaar gesproken wordt is natuurlijk slim. S&C is een begrip en kent iedereen. Ik vermoed ook zo maar dat het ‘pre owned’ verhaal wel operationeel gerund wordt door Schaapjes en niet door Marters.
Snap er geen snars van…
Ik ga maar weer door met Barca - Valladolid…een stuk eenvoudiger.
Aan welke snookertafel staan deze twee onbekenden? Oh wacht …
Haha…het laken is overigens net zo groen.
Ja, vreselijk, terwijl het toch een Stichting met een Idieel doel is
Je bent in de war met Rolex.
Vintage is een eufemisme voor ouwe meuk.
Of…
Haha…, dat zeg ik; ouwe meuk.
Wat een niveau dat artikel. Tenenkrommend
Zeer passend in dit topic mooie uitspraak! Voor de huuzenmarkt idem dito maar dat is off topic
Op mijn verre oosten reizen kwam ik ook al wat entrepreneurs tegen die op de vintage toer zijn gegaan.
Wel met wat wisselde resultaten en ervaringen moet ik zeggen.
Het vintage verdienmodel was daar nog niet uitgevonden, de inwoners aldaar zaten zelf nog vast in de vintage periode.
Flinstone tijdperk zou mijn dochter zeggen. Volgens haar kom ik ook uit die tijd.
Deze goede man had wat moeite met het krijgen van een hypotheek en heeft nu een portable vintage shop. Voordeel is wel dat hij op elk moment die hij wil op iedere locatie aanwezig kan zijn.
Deze man is aan het overstappen van domestic naar vintage en gaat zich misschien nog inschrijven voor de volgende vinwat’s clinic.
Te laat, dat is exitus, jammer dan.
Hij had volkomen gelijk!
(Mits hij betaalt zei en niet betaald trouwens).
De gekte is niet erg, zolang je er niet aan mee hoeft te doen.
Ik mag hopen dat ze hier het lef niet voor hebben, en dat alles wat ze verkopen tenminste vijf jaar oud is? Maar mijn hoop zal wel tevergeefs zijn.
Het interesseert me echt geen moer wat S&C doet en of ze er iets aan verdienen. Het lijkt me volkomen logisch als je een bedrijf draaiende wilt houden dat je handel drijft en de koper meer laat betalen dn jij hebt betaald.
Daarbij is het allemaal op vrijwillige basis dat mensen hun geld hiervoor af staan. Ik vind het erg als dit gebeurt met voedsel of medicijnen.
Ik mis ook totaal de ambitie om iets dergelijks te willen bezitten en mijn leven is er niet minder om. Er zijn echt belangrijker zaken dan idioot geprijsde horloges waar de wannabee’s achter aan zitten.
De titel klopt ook niet helemaal, het zijn de mensen zelf die zich gek maken en iets onzinnigs najagen en dat als een verrijking zien