Wat wordt de trend in 2023?

Nu het einde van het jaar nadert, is het tijd om de pijlen op 2023 te richten. Ik vraag me af wat de trend op horlogegebied gaat worden. De groene en turquoise hype lijkt weer wat minder te worden. Het valt mij op dat de rode wijzerplaten steeds meer in opkomst zijn.

Of gaat paars de nieuwe trend worden?

Wat verwachten jullie?

18 likes

Ik weet niet wat het wordt maar die Seamaster is prachtig zeg! :star_struck:

3 likes

Gewoon weer vintage. Ze maken al zeker 40 jaar geen mooie nieuwe ontwerpen meer en de grote paar merken teren daar nog altijd op.

10 likes

Oude ziel! :joy:

1 like

Denk dat we vooral veel ronde wijzerplaten gaan zien. :shushing_face:

12 likes

Hangt ervan af met welke kleuren Rolex komt. De rest volgt vanzelf.

4 likes

Denk met wijzers en zo.

3 likes

Met zwarte dial ja, niet met deze pipi langkous kleur

1 like

Ingetogen en sombere designs zullen domineren in 2023. Het wordt een donker en zwaar jaar voor de wereld. Ontwerpers sluiten daar veelal bij aan.

7 likes

Hoop dat de trend word horloges te kopen die jezelf mooi vindt…

12 likes

Of als er rolex op staat

875D2875-4A7C-448E-BB66-77FF2A486388

16 likes

Ik verwacht horloges zonder uurwerk, fabrikant garandeert dat je horloge zeker 2 x p.d op tijd staat. Levenslange garantie dus :rofl:.

5 likes

Uiterlijk verwacht ik niet zozeer veel verandering. ‘Anders’ is niet altijd beter. Wel reken ik op meer klimaatvriendelijk beleid. Daar valt winst te behalen, toch? De marketingmachine weet de investeringen vast wel weer terug te verdienen. Kijk vooral eens naar het werk van Rolex, Omega en Breitling.

3 likes

Ik denk goedkope dingen. G shocks, nieuwe bandjes op je horloge etc.

2 likes

Zoiets als de G-shock G-D5000-9JR , wordt in 2023 een dump G-shock :wink:

Ja? Ik heb geen idee van de g shock referenties hoor🙄

1 like

Met zwarte dial is het stiefkindje…Groen, blauw en wit verkopen het best.:slightly_smiling_face:

Iets fluisterde in mijn oor dat ze 3 nullen van de prijs gaan halen in 2023, ja joh inflatie he :wink:

Blancpain komt met een paar nieuwe horloges. Daar zit al mijn hoop voor 2023🙏 ik sluit uberhaupt niet uit dat ik er een aanschaf!

3 likes