Lange wordt het nieuwe Rolex/Patek kwa verkrijgbaarheid.
Zou het? 🫣
Juist tegenovergesteld. Zie je met auto’s ook. Duistere tijden: Mensen kopen vrolijkere kleurtjes.
Ja ok, je hebt een punt. Het is al volop aan de gang.
Mee eens. Ik denk dat de nieuwe trend gewoon weer old school wordt. Gewoon ongeveer de tijd en geen fratsen. Voor dagelijks horloge bedoel ik dan. De exacte tijd en datum staat namelijk op je telefoon.
De vol geel of rose gouden explorer 1 zie ik er wel aankomen.
Verder ben ik benieuwd of de Tudor, Omega’s en Breitlings nog is op de geïntegreerde banden hype inspelen.
Een nieuwe baby ploprof zoals C24 voorstelt of
@rorymoer zn idee met een nieuwe prebond Seamaster zou sowieso fantastisch verkopen. En een nieuwe Tudor in die trend gaat ook sowieso als warme broodjes als die goed uitgevoerd is
Saxonia thin ook al slecht verkrijgbaar? Dat is ook nog wel een grail moet ik zeggen.
Lange gaat 100% alleen nog maar Boutique only, geen andere merken meer op de werkvloer.
Dus je hebt waarschijnlijk gelijk.
Mijn Grand Seiko loopt nochtans +/- 1s/d.
Ja, dat dus en rood is inderdaad sowieso wel een gave kleur om er nog bij te hebben.
Ik denk dat we een hoop blauw gaan zien vooral Rolexen in het blauw.
Trend wordt nog meer smartwatches. Er gaan wat merken het moelijk krijgen.
True, maar een sporthorloge met geïntegreerde band zie ik ze nog wel doen, a la north flag
Er zullen wel een paar 2e hands horlogedealers bijkomen in 23 verwacht ik.
Energie Direct.
Vattenfall.
Enz…
Er zou toch een Lange boetiek in Amsterdam komen? Is al bekend waar/wanneer?
Ja, er is meer bekend.
Weet het effe niet precies, maar nog een jaartje duurt dat wel. Wel gevraagd laatst, maar ik de kerstdrukte. Heb niet helemaal helder meer wat het antwoord nou was.