Mooi, dan ga ik er komend jaar weer bijkopen.
Is er al iets als een Rolex big five?
Pffffff PRACHTIG
Ik denk verdere comeback van de dressers tot 41mm, andere iconen zoals Cartier blijven n hype, Zenith zal met de 423e variatie komen op de El Primero, net als Omega die dit jaar 140 jaar en 5 maanden en 14 dagen bestaat en ter gelegenheid daarvan een speciale limited editie van 140 5/14 stuks van de Speedmaster uitbrengt.
Ik verwacht eerder Rolex verhuur.
Ligt id etalage bij SC, PC Amsterdam. Wit goud. Geen bordje erbij.
Zal even thuis overleggen of ik de auto mag verkopen😜
Iemand de nieuwe Aqua Terra’s al zien liggen in de etalages? Release was in Maart … Nog steeds niet gezien bij de lokale handelaar.
Weet je toevallig of die honey gold 1815 thin (ook alweer twee jaar oud) daar ook ligt? Staat nog wel op hun website maar zonder vestiging o.i.d. erbij.
Vandaag niet, ben er al een paar maanden niet geweest. Daarvoor hadden ze hem inderdaad liggen. Weet het dus niet.
Er ligt een witgouden 1815.
Kleine seconde, verder geen complicaties.
Ik denk dat Solar nog wel een verdere opkomst gaat maken bij de grotere Zwitserse merken.
Ik verwacht meer zuurstokkleurtjes en raketprijzen. Maar goed, de kapitaalkrachtigen kunnen en zullen het langst ontkennen dat de boel in het honderd gaat lopen. Maar nu eerst koffie met slagroom en een velletje bladgoud
Ik verwacht (hoop!) dat de trend richting wat kleinere horloges zal doorzetten en ook buiten het forum meer zullen verschijnen.
Ik doe een wilde gok. De trend wordt veel topics over
- wat gaan de Relox prijzen doen?
- wordt Roelex ooit weer normaal verkrijgbaar?
- is Relex gewoon marketing?
- wie kan ik pijpen voor een Xelor?
- welke voorraad Lexor ligt er op Eindhoven Airport?
- gaan de prijzen van Elrox weer stijgen?
- gaat de voorraad van Xolre weer dalen?
- is Sokei eigenlijk beter dan Elxor?
- wat vinden jullie, is Rxloe waar voor je geld?
- heb ik een dikke kont in deze Xolex?
En vervolgens lach ik van ‘haha die discussie is allang gevoerd‘ tot ik de 500 tot 5k serieuze antwoorden op het topic zie
Je vergeet de discussies over eventueel te openen nieuwe fabrieken, inclusief de vraag welke modellen ze daar gaan maken, vanaf wanneer, en wat dat dan eventueel met de prijzen gaat doen, of juist niet.
Ik drink mijn koffie ook graag verkeerd, maar deze variatie (voor de happy few?) ken ik nog niet.
Stuur eerst maar eens een foto op.
Hulde.
De trend voor volgend jaar? Ik vermoed dat merken iets met limiteds gaan doen. Wegens collab, verjaardag of goed doel.
Van het horloge of…?
Nope. Eerst even kijken of hij een purdy mouth heeft.