Je kent het wel je hebt net een nieuw horloge helemaal blij en genieten maar. Echter zijn wij compleet getik! Dus wat doe je dan? Juist ja, nadenken over je volgende zet.
Post hieronder welk horloge je daadwerkelijk van plan bent om aan te schaffen. Waar denk je over na en wellicht heb je twijfels dan kunnen we je helpen deze weg te nemen, want zo zijn wij hier op HF.
Post hier dus geen Incoming of horloges die je had willen dragen daar zijn al topics voor!
Ik trap af ik zou hierna toch wel graag de Monaco aan mijn bescheiden collectie willen toevoegen. Gaaf horloge die je ook niet vaak voorbij ziet komen.
Volgende week een nieuwe Seiko (SPB149) incoming maar volgende wil ik graag weer een meer vintage, Omega Seamaster 300 (165.024 in die trant) zou ik heel gaaf vinden maar lastig betaalbaar te vinden. Of een gave duiker van Doxa of Yema ook leuk, keuzes, keuzes… teveel keus
Seagull 1963 of Tissot t complication squelette, afhankelijk van welke ik voor een goede prijs kan vinden . Hoop zeker tegen het einde van het jaar 1 van deze 2 in mijn collectie te hebben.
Klopt inderdaad. De Tissot verkoopt voor een 3 keer meer dan de Seagull. Draait me ook niet zozeer om het geld, maar zou toch zo veel mogelijk ‘bank for the buck’ willen krijgen.
Ik wil er graag een lekkere beater bij. Eentje die premium voelt maar toch onverwoestbaar is. Als ik daaraan denk mis ik de Skyracer wel. In het kader van nieuwe dingen proberen begin ik met deze:
Volgende aankoop wordt een Oris artelier pointer day date of een vintage omega seamaster. Wil ze uiteindelijk allebei maar het is nog de vraag wat er eerst komt
Een horloge met een zilveren of witte plaat, lekker fris in ieder geval. Daarbij ben ik er nog niet over uit of dit een chrono moet worden of juist een lekker cleane wijzerplaat voor de beeldvorming; iets als de Dan Henry 1964 zilveren plaat en subdials versus een Jazzmaster day date… Keuzes