Wat wordt je volgende aankoop?

Dan ga ik voor deze! Zie hem soms nog wel eens voorbij komen op het forum, en ben toch wel verliefd.

7 likes

De zwarte of de groene?

Het is leuk dat ik steeds meer mensen met groen zie.
Ik dacht lang dat het mijn afwijking was dat ik er weg van ben.

Cheers,
Lowieke.

2 likes

SINN 910 SRS, maar zal nog wel even duren. Prio’s stellen heet dat.

8 likes

Ik leef nog in de veronderstelling dat ik écht niets meer zal kopen.

2 likes

Dat doe ik al jaren.

afbeelding m

Tja ik ga er maar langzaam werk van maken, een Rolex 16622 nu ze nog betaalbaar zijn leuk om te proberen.

1 like

Heb je even?:

Buloa super seville
Of
Tag heuer aquaracer
Of
Oris aquis
Of
Longines hydroconquest
Of
Seiko duiker
Of
Omega speedmaster reduced

Zo, ik weet het nog niet. Waar ik eerst bij horloges keek rond de 200 euro en goedkoper ben ik nu opeens in het duurdere segment aan het kijken, ik word gek van mezelf.

2 likes

Aquaracer vind ik het tofst van jouw bovenstaande lijstje.

2 likes

Wesley heeft een nette. Misschien mag die wel weg.

1 like

Ik vind het nogal lastig haha, ik denk dat ik de longines, oris en th in het echt moet zien

Ik ben bezig met de aanschaf van een Breitling Superocean Heritage Automatic 44 Blue

Ik zou snel zijn, als AVW iets begint te hypen dan stijgen de prijzen in Maastricht lijkt t wel!

Een sandhurst

Sowieso een goed plan… of een keer hier uit het blauw halen. Dan lever je als je goed koopt niet zoveel in als je toch geen klik hebt.

Hydroconquest vond ik tegenvallen zelf.

Had ik ook (ivm werk) nu ga ik vaker de cheap ass aziaatjes vaker opnieuw afstellen. Soort tik van me, dat ze wel goed moeten lopen. Hoe dan ook, voor wat je betaalt… Onvoorstelbaar. Spul werkt. Mits opnieuw schoongemaakt, ontbraamd, nieuwe olie en vetten, afstellen, juiste pakkingen :roll_eyes:.

Dus ja, ik ben meer en meer fun uit de cheapo’s aan het halen. Reactie van mensen, huh? Dat jij geen rolli, taggy, brng etc. om hebt. Met een grijns en schouderophalen, laat ik een onbekend merk zien. Geeft de tijd aan, net als alle andere.

However, ik heb niets tegen de gevestigde merken. Integendeel.

Alleen, ik blijf de funfactor van horloges leuk. En als de el cheapo echt niets is, hop paar weken wachten en de volgende… :laughing:

Zo ben ik van cheap naar exclusive gegaan en flipper iedere dag door die range.

Mensen, geniet gewoon van je horloge. Wat het ook is.

1 like

Kan je beter meteen maar voor quartz gaan.

Mechanische, kwetsbare rommel. :grin:

Deze is onderweg, dus honger is voor dit jaar wel over.

Wellicht nog een Zenith El Primero 38mm
03.2150.400/69.C713 Zenith Chronomaster El Primero 38mm

Of nog een Damasko, DC80

Maar dit kan en zal ongetwijfeld veranderen gedurende de tijd, nieuwe modellen die uit komen etc…

2 likes

Snap ik heel goed! Ik keek altijd wel naar dure horloges maar ik kon ze toch niet betalen, nu ligt dat iets anders maar dan betekend dat niet dat ik meteen iets duurs moet kopen. Het lijkt me wel leuk om 1 knaller in de collectie te hebben.:sweat_smile:

Dat is ook een goeie inderdaad!

Ik stel ze zelf af. Specs zijn specs, alles binnen de Swiss norm🤷🏻‍♂️

1 like

Het probleem is dat wanneer je er langzaam werk van maakt hij inmiddels weer zo gestegen is dat hij toch weer onbetaalbaar wordt.

4 likes