Een Hulk, Batman of Pepsi.
Deze zit in mijn hoofd, op rubber of staal.
Denk dus kopen op staal, weet niet goed wat ik van de bracelet vind nog.
Wat houd mij tegen?
Moet passen…passen moet je tijd voor maken…SUPER druk…
Pas sessie komt dit jaar nog wel, voelt het goed neem ik hem meteen mee.
Nog kleine twijfel.
De getoonde uitvoering of toch dst beetje extra pakken en voor een movember gaan zoals hieronder
Stalen band vond ik wel super.
Voelde zeer solide en mooie looks.
Snap ik!
Dat gaat nog een lastige.
In t ‘goedkope’ segment twijfel ik tussen
Of
Eerste vind ik meer beater. Tweede super zomers.
In t dure segment mits deze me iets doet en past.
Of
Of
Of
Of
Of stoppen met de hobby
Deze halen
Heel herkenbaar
JLC! Staat ook op mijn shortlist
Sinds een gezocht topic hier op het forum blijft de Aramar transatlantic steeds door mijn hoofd spoken, kan hem best eens gaan worden! Nu nog bedenken of ik mijn huidige one-piece collectie wil flipperen of dat ik er een two-piece van wil maken (iets met einde zoek…)
Ik ben er stilaan uit dat ik een Panerai Radiomir wil. 45mm, wire lugs. Dat wordt een rustig proces van wachten en zoeken.
Het zou een extra zijn om eens te proberen of het wat voor me is, dus het budget zit niet extreem hoog. In het slechtste geval stretch ik het tot een nieuwe (grijze) base logo, maar veel meer dan dat moet het echt niet worden.
Eerst wachten tot deze allemaal binnen zijn. Daar ga ik van genieten en wellicht flipper ik weer een heleboel voor een beuker erbij.
Thx voor de tip!
Ik neig naar de groene, ik heb al 2 zwarte platen in de verzameling dus dit is wat unieker
Waar kan ik meer info over dit horloge vinden? Zie niks op de website.
Heel goed.
Green power
Ach ik heb van een SD ook langzaam werkt gemaakt. Die had ik toen net een dag later al
Dat is bij mij een maand ofzo
Heb nog ff helemaal geen idee. Gisteren voor het eerst "even"door het blauwe gedeeltelijk aan het dat bladeren geweest. Pfoehh. Dan ga je laat naar bed zeg. Dr staat daar zoveel moois dat Ik me daar nog weken kan vermaken denk ik. Meteen even een vraagje. Als je iets te koop zet,zet er dan ook meteen, eventueel bij benadering,een woonplaats bij,want wat mij betreft Is verzenden absoluut not done.groet.
In deze Corona tijd is het juist done. Heb er totaal geen problemen mee.
Kan. Als ik iets als een horloge koop wil Ik het gezien,vastgehad,aangehad,zeg maar geproefd hebben.