Eraan likken zou ik toch even niet doen
Aan een (aan te kopen) horloge bedoel ik dan he
Aan het zoeken naar iets wits. Moet wel iets gebeuren op de wijzerplaat, anders vind ik het vrij snel saai. Maar ook weer niet teveel kermis. Vind de Nomos Club erg mooi maar die lugs…daar komt geen einde aan. De zoektocht naar iets vergelijkbaars blijft leuk.
Te,letterlijk nemen Is ook een kunst.
Zou toch voor het boek gaan.
De Submariner date 116610LN of de GMT master II 116710LN
Kopen?
Heb ik al. Goed boek!
Één van deze, met een voorkeur voor de rechtse, de Sport met WR 200.
Of deze:
Of deze:
Of, kan het allemaal zomaar weer veranderen.

Ik heb de nieuwe Longines Spirit besteld bij mijn AD. Ben fan van het merk en vond deze direct prachtig na de (pers)foto’s gezien te hebben. Ben benieuwd hoe deze er in het echt uitziet en aanvoelt!
De IntraMatic is een Hamilton die je niet zo vaak ziet.
Het H31 uurwerk met een gangreserve van 60 uur is gebaseerd op de ETA 7753.
Mooi van buiten en een betrouwbaar werkpaard onder de motorkap.
Goeie keus,
Staat pas voor begin volgend jaar gepland maar je mag me altijd een pb sturen
Maen Quartz met maantje staat op de verlanglijst.
Ooit wil ik nog een leuke Seiko met springdrive die niet te groot en niet te duur is. Ik hoop dat de springdrive techniek naar t goedkopere Seiko segment doorsijpelt.
Net een omega seamaster aqua terra gekocht maar zit alweer te kijken naar een dress horloge
Van omega of iwc
Niet echt een nieuwe aankoop maar eentje die ik binnenkort hoop te kunnen dragen. Speedmaster GMT coaxial met witte wijzerplaat die ik gekocht heb in de hoop dat de defecte kroon door mijn horlogemaker eenvoudige te fixen zou zijn. Hij heeft heel zijn netwerk ingezet maar helaas moet het horloge naar de Swatch groep voor een volledige revisie. Dure grap en zal ivm corona waarschijnlijk geruime tijd duren. Het is echter een pracht ding en hoop 'm in bijna nieuwstaat terug te krijgen. Als het zover is komt er een plaatje.
Hopenlijk krijg ik binnenkort een telefoontje
“Meneer uw gorloge is binnen”
Heb deze besteld en een bedrag aanbetaald. Volgens verkoper zou deze best binnen 4 maanden leverbaar zijn ( ongeveer 6 weken geleden besteld).
Als hij geleverd kan worden wil ik meteen een nieuwe bestellen. Een Sky-Dweller!
Persoonlijk vind ik dit een mooi horloge, vele kunnen zich dat volgens mij niet voorstellen

Vind het zelfs zo’n mooi horloge dat de configuratie mij niet zoveel uitmaakt. Bedoel staal of tt. Het zijn ook de complicaties die indruk maken op mij. En uiteraard ook het horloge zelf.
Staal met blauwe plaat heeft mijn voorkeur, maar bijna onmogelijk.
@Plakband19 @Muddy

Daarna staal met zwarte plaat
Dan staal met witte plaat.
Volgorde tt:
Het liefste zwarte plaat
,
@Henk ,mooi!
daarna wit
of anders champagne .
ander configuratie is voor mij financieel net te
Edit: als ik het zo op een rijtje zie en bedenk dat ik al een sub met zwarte plaat heb, als het goed is binnenkort een met blauwe plaat, kan ik misschien beter voor een witte of champagne plaat gaan🤔
Nomos Orion.
Ik begin sinds de aanschaf van een Max Bill een voorkeur te ontwikkelen voor dit soort minimalistische designs.