Wat wordt je volgende aankoop?

Topkeuze. Ik ben er reuze blij mee!

En deze staat als aanvulling in bestelling;

4 likes

Ik zie steeds horloges die ik 10 jaar geleden had willen hebben, deze worden soms 2e hands aangeboden voor relatief weinig geld … Nu mijn budget is gegroeid denk ik hebben hebben hebben!!! Dat hebben meer mensen op deze site geloof ik :slightly_smiling_face:

Ben voor deze zomer net klaar.

2 likes

Vind deze wel erg fraai voor in de toekomst.

6 likes

De trui passend bij de AP uitgezocht of andersom ? :smiley:

1 like

Andersom. :see_no_evil:

1 like

Ik moest even aan je reply denken… Deze komt er eerder dan de Seiko.

:slight_smile:

Naar aanleiding van een artikel in de Guardian:

Blijken er toch meer hommages te zijn dan we denken. :slight_smile:

2 likes

De wereld hangt aan elkaar van hommages en dat is een logisch gevolg van verschillen in intellect.

Mijn kennis van islamitische architectuur is wel enigszins vervaagd sinds mijn studietijd in Amsterdam overigens.

Mind you, je kunt slechtere foto’s per ongeluk uploaden op HF. Zo heb ik mijn moeder eens geüpload in een verkooptopic en kwam ik daar pas na een half uur achter.

2 likes

Trouwens, moet de topic-titel niet met dt?

https://onzetaal.nl/taaladvies/word-je-wordt-je-kwalijk-genomen/#:~:text=Je%20is%20hier%20geen%20onderwerp,nu%20wel%20een%20t%3A%20wordt.

Je bent het onderwerp niet, dat is je volgende aankoop. Die wordt wat. :slight_smile:

2 likes

Mogelijk een Orient Ray Raven II.

5 likes

Klopdt helemaal :joy:

1 like

Ik kan de titel niet aanzien. Da’s slecht voor de tics in m’n gezicht. Please, ah toe, wil je er een t bij zetten? :kissing: :kissing:

Terwijl het toch zo’n leuk topic is. Helemaal als je het correleert met “Incoming” en dan gaat kijken of mensen ook daadwerkelijk kopen wat ze op enig moment erg geile horloges hebben gevonden.

4 likes

Mooie keus de blauwe met diamanten!

Al zit ik zelf te denken om er in de toekomst een andere plaat in tedoen, vind de treinrails niet zo mooi op de wijzerplaat.

Blauwe sky is ook echt super!

En de TT sky blijft mijn favorieten horloge

1 like

Ik denk dat ik de enige hier ben die uitkijkt naar de Tissot T-Touch connected solar.

3 likes

Ik snap je wel hoor. Alleen die veel te grote kast, en de naar binnen afgeschuinde lugs…

1 like

Ondanks dat ik een beetje een “saai” ontwerp vind, blijft deze toch in m’n gedachten hangen… Misschien moet ik 't gewoon “clean” noemen.

1 like

Ik hou er wel van, erg mooi

JLC Master Compressor chrono of een VdK.

Blauw-zwart combi van de dial en bezel zou ook leuk zijn… net als de vorige versie :slight_smile:

1 like

Open jij de onderhandelingen of doe ik het?

1 like