Wat zal ik doen, blauw of groen?

Ik zou dus persoonlijk juist alles behalve die mesh band doen. Vind die op geen enkele manier bij het horloge passen of er op aansluiten. Dat laatste is logisch bij een Milanese band, maar vind de solide oyster band er 100x beter bij staan.

Verder voor de kleur simpelweg kijken wat je bij je huid het mooiste vind staan, en eventueel wat het beste bij je kleding past

1 like

Ja de kleinere is de mooiere variant. Dat die je ook bij het datumvenster.

Ik zou de kleinere kopen. :nerd_face:

En een zwarte. Helemaal zwart.

Of je koopt een union.

Foto gejat van @phalanx70

8 likes

Dat dus.
Blauw op H-band.

1 like

1 like

:green_heart: :four_leaf_clover:

Grappig, indexen zijn rechtstreeks overgenomen van de TAG Heuer 1500, uit de '90s.

Verder, ik heb de LHC gepast, bij de AD, in Griekenland. Was het niet voor mij. Ik zou -zoals we altijd adviseren op HF :wink:- het budget iets oprekken en voor een Seamaster 300m gaan of een Aquaracer gaan. Allebei deze modellen hebben een meer ‘eigen look’. :person_shrugging:

1 like

Uiteraard waar je zelf blij van wordt, maar mijn keus zou ook de groene zijn. :green_circle:

Team blauw hier!

Blauw!

Groen, 100%

groen!

Groen met meshband

Ik zeg ook groen haha.

Maare, polletje gaat helpen. Gewoon ff toevoegen in je oorspronkelijke bericht of deze hieronder gebruiken. :wink:

• Groen
  • Blauw
0 stemmers
1 like

:blue_heart:

Ook 90’s ik weet niet welke eerst was overigens

2 likes

Ik zou voor groen gaan!

De TAG Heuer 1500 werd in 1990 gepresenteerd en de Longines kwam halverwege jaren '90. Dus ik zou zeggen TH.

1 like

Klopt 1990 inderdaad, denk dus ook eerder.

1 like

Team groen :white_check_mark:

Ik heb de groene! En wat is die prachtige zeg!

Echt voor groen gaan. Een unieke toevoeging