Wat zal ik doen, blauw of groen?

Blauw met H-link, anders de groene omdat deze al op de H-link is.

Groen… maar eigenlijk is dit :point_up:de beste tip

3 likes

Niet de laatste op HF vermoed ik. Wat een mooi horloge.

4 likes

Als ik mocht kiezen was t groen.

Je topic wordt weer stevig gehijacked zie ik om over de showoffs :nauseated_face: nog maar niets te zeggen.

De vraag groen of blauw:
ik zou zelf voor groen gaan, het is in dit geval een mooie tint als in niet “schreeuwend” maar ook weer net een ietsiepietsie boven het maaiveld van somberheid uitstekend.
Gewoon doen, staat je prima.

Always Green :green_apple:.

Blauw

Ach gewoon meedenken, mag toch in een advies gevraagd topic? Misschien denkt TS wel ah ook een leuke optie.

Alles wat betreft de Longines was al 3x gezegd.

Vreemde reacties altijd :sweat_smile:

Groen is altijd mijn antwoord, groot fan van groen… Maaaaaaar, groen doen we allemaal al :wink: en ik moet zeggen dat deze kleur blauw icm de band wel heel vet is. net even anders, dus nee. ik ga in dit geval voor blauw. en vooral doen wat je zelf mooi vind, of beide :wink:

2 likes

Blauwe maar met andere band.

Groen

Groen…100% Veel mooier geheel dan de blauwe bezel met zwarte wijzerplaat.

Blauw met die mesh is echt lekker!

2 likes

Ftfy. De rest is cloneage.

Van de twee vind ik de blauwe het mooist.

1 like

Of deze

2 likes

deze is nog dikker natuurlijk…

1 like

dit is natuurlijk de mooiste combo :crazy_face: (foto van @bennydec geleend).

2 likes

Groen,geen twijfel :man_shrugging:

Thanks, but no thanks. Ik heb liever een Seamaster of Aquaracer. Met beide heel goede ervaring, zijn merken die mij meer aanspreken en niet iedereen en z’n opoe heeft er een (nep of echt). Maar goed, het gaat hier natuurlijk om TS en die kan ik dus zowel een Seamaster als een Aquaracer aanraden, allebei uitstekende horloges en heel veel minder voor de hand liggende keuzes. Dus liever niet meer dingen ‘fixen’ voor mij. Dank!:+1:

39, blauw, op de h link (mesh inruilen)