In z’n prijsklasse moeilijk te overtreffen. Quartz moet dan wel je ding zijn. Ik vind het mooi…dwz GS quartz. Daar zit erg veel techniek, vernuft, en vakmanschap in.
Ik geloof het gelijk, maar het mist voor mij het adembenemende beeld van de secondewijzer die glorieus over de wijzerplaat glijdt…
Ik vond zojuist deze SBGJ265, dit oogt als iets wat al mijn wensen wel redelijk aantikt:
Dan zul je natuurlijk altijd zien dat deze nauwelijks voor handen zijn in de EU en dat passen dus een crime wordt, maar dat is voor later zorg.
Erg fraai!
Goede keus lijkt mij. Lekker sportief maar wel met de bekende GS pracht en kwaliteit.
Wow! Wat een mooie GS ![]()
Kijk, daar gaat 't al verkeerd. Een horloge als investering zien. Is eigenlijk nooit een goed idee en ook niet waar het, hier op HF, over gaat. Koop gewoon een horloge dat jij zélf geweldig vindt! Dan kan het heel goed dat je juist níét uitkomt bij de achthonderduizendste
en
Ik blijf dit benadrukken: dit zijn géén verlichte onderdelen in een horlogeverzameling. Maar heel vaak veilige keuzes van ‘volgers’ die op zoek zijn naar bevestiging en likes op fora en social media. Nee, het zijn geen slechte of lelijke horloges. Maar wees eens wat origineler!
O.k.,

![]()
Ik noemde het investeren, daarmee wil ik niet zeggen dat ik het zie als investering - ik had het evengoed kunnen bestempelen als “Als ik geld uitgeef aan…”
En ik zal zeker mijn eigen pad volgen - vooralsnog leidt dat me momenteel nog altijd tot de Chronomat, en de iets minder makkelijk verkrijgbare SBGJ265. Wie weet wat de tijd brengt ![]()
O.k., lekker genieten van de horlogereis!
Altijd, maar als ik me niet vergis is dat een hele andere case dan de SBGN001
Het was vast met de beste bedoelingen ![]()
Aquis Date Calibre 400 - 01 400 7790 4157-07 8 23 02PEB | Oris Aquis Date Calibre 400 - 01 400 7790 4157-07 8 23 02PEB | Oris
oops
![]()
Of koop gewoon een Santos.
Alle suggestie lezende en al je reactie daarop, kom ik toch tot de conclusie dat je wellicht het beste je budget kan oprekken en gelijk voor de ome and only kan gaan.
Deze gaat je ook beklijven. Immers precies wat je zoekt. Iconisch en voor alle gelegenheden.
Die valt max business casual te dragen, maar goed, postcovid is dat natuurlijk ook helemaal prima.
Wat zeggie?
Nee joh. Altijd en overal. Behalve bij een smoking.
Dat gedoe dat een Rolex niet onder een pak kan, of dat je een dresswatch alleen met nette schoenen kan dragen slaat anno 2025 nergens meer op.
It is all between the ears.
Het budget oprekken van 4 naar 11.5 zit helaas niet tussen mijn oren ![]()
Behalve zichtbaar in een drukke winkelstraat, op vakantie of een andere plek waar hij van je pols getrokken wordt…
Nee joh. Met smetloze witte gympen eronder en een gouden microfoon in de hand gaat het prima ![]()
Valt mee. Gewoon een beetje opletten.
Je moet deze niet in de slechte straten van de Limburgse Mijnstreek dragen of dronken rond ermee gaan wandelen in smalle steegjes van Boom, België.
Maar op de meeste vakantie bestemmingen kun je deze prima dragen.