Wat zie ik over het hoofd? [Op zoek naar inspiratie]

Aquis Date Calibre 400 - 01 400 7790 4157-07 8 23 02PEB | Oris Aquis Date Calibre 400 - 01 400 7790 4157-07 8 23 02PEB | Oris

oops

:sweat_smile:

Of koop gewoon een Santos.

1 like

Alle suggestie lezende en al je reactie daarop, kom ik toch tot de conclusie dat je wellicht het beste je budget kan oprekken en gelijk voor de ome and only kan gaan.

Deze gaat je ook beklijven. Immers precies wat je zoekt. Iconisch en voor alle gelegenheden.

4 likes

Die valt max business casual te dragen, maar goed, postcovid is dat natuurlijk ook helemaal prima.

1 like

Wat zeggie?

Nee joh. Altijd en overal. Behalve bij een smoking.

Dat gedoe dat een Rolex niet onder een pak kan, of dat je een dresswatch alleen met nette schoenen kan dragen slaat anno 2025 nergens meer op.

It is all between the ears.

1 like

Het budget oprekken van 4 naar 11.5 zit helaas niet tussen mijn oren :joy:

2 likes

Behalve zichtbaar in een drukke winkelstraat, op vakantie of een andere plek waar hij van je pols getrokken wordt…

Nee joh. Met smetloze witte gympen eronder en een gouden microfoon in de hand gaat het prima :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Valt mee. Gewoon een beetje opletten.
Je moet deze niet in de slechte straten van de Limburgse Mijnstreek dragen of dronken rond ermee gaan wandelen in smalle steegjes van Boom, België.
Maar op de meeste vakantie bestemmingen kun je deze prima dragen.

1 like