Wat zijn jullie plannen voor 2016?

Naja ligt in de buurt toch? Kom zelf uit Groningen (de provincie dan, niet de stad, en niet het plaatsje in Suriname :stuck_out_tongue: )

1 like

Mooie amp!

1 like

Thanks - een Blues de Luxe. Van Fender Mexico. Had ooit een Amerikaanse Blues de Ville - daarvan was de tweed-bekleding gelijmd door de meest briljante autist die Fender in huis had. ALLES matchte qua striping, alles sloot werkelijk perfect aan op alle hoeken.

Bij deze is het gewoon een dronken Mexicaan geweest die wat met behanglijm heeft lopen klooien. Maar - alle hardware komt uit Californie; alleen de assemblage is Mexicaans. Klinkt wel gewoon super. Heb 'm in 2012 gekocht, werkelijk NOS, van een amp-verzamelaar die ook in een muziekwinkel werkte. Stond al jaren in opslag, footswitch zat nog in het plastic. Voor 2/3de van de nieuwprijs. :+1:

1 like

Idem, helemaal hetzelfde voor mij.

Mooi spul zeg, gibson les paul zo aan de kop te zien?
Men zoon speelt ook, bijna dagelijks, hij is 10, en heeft al drie jaar les, heeft twee les pauls, een Gibson 2015, en een Epiphone, daarnaast nog een Fender strat. Echt super.
Recent heeft hij een nieuwe Fender Mustang V40 versterker opgespaard.
En heb ik hem met Kerst een Boss ME25 multi effect pendaal gegeven.
Elke dag hoor ik hier Nirvana, Metallica, mMichael Jackson, AC/DC en weet ik al niet meer door de kamer scheuren.
Leuk hoor, nog steeds spijt dat ik daar vroeger geen tijd aan heb besteed.
Succes ermee.
Grtn Leen.

1 like

Zo, dan gaat-ie -op elektrisch in elk geval- verder komen dan ik… :+1: Ik begon op m’n 12de, heb het uiteindelijk tot 2de jaar conservatorium klassiek gitaar geschopt, maar daar zat m’n technische plafond - het werd te moeilijk voor me; dat hadden ze goed in de gaten, en ze gooiden me er af. :smirk:

Elektrisch ben ik kort daarna gaan spelen, zelf aangeleerd maar met die basis is dat geen probleem, maar ook met een paar langere intervallen van soms jarenlang helemaal niet spelen. Het grote punt blijft altijd de overlast die je geeft. De klassieke gitaren geven dat probleem niet. :wink:

Is trouwens een Classic Custom 2011 in Antique Natural. M’n derde Gibson, maar ik ben serieel monogaam met ze - de voorgaande zijn dus de deur uit. Deze blijft, haar lichaam en hals zijn perfect voor mij. :smile:

1 like

Mijn plan is nog verder uitdunnen/afbouwen, ben benieuwd of het gaat…??

Geen grails meer in het vooruitzicht… voorlopig even gewoon horloges dragen.
Als ik, toevallig, in Parijs kom wel even een mooi bandje laten maken bij ABP… :grinning:

Een update in het nieuwe jaar… Gisteren een Damasko DA36 opgehaald. :slight_smile: Een eigen topic volgt wanneer ik een beetje fatsoenlijke foto’s heb gemaakt.
Eerder die dag de overdracht gehad van onze huis, dus wij zijn niet meer in het bezig van een huis.

1 ½ doel behaald in de eerste vier dagen van het jaar. :smiley:

1 like

Even mezelf quoten:
1 en 3 al gehaald. :smile:
Nu nog nummer 2. Bulova accutron te koop :wink: