Wat zijn jullie plannen voor 2016?

Het verkopen van 1 zaak en het opstarten van 3 nieuwe projecten.

Als dit allemaal lukt in 2016 wil ik mezelf belonen met een Omega Speedmaster professional.

Ook moet er nog een nieuwe auto komen ivm de gezinsuitbreiding. Hierdoor dus even streng zijn voor mezelf en geen “tussen aankopen” doen.

1 like

In 2016 geniet ik nog van m’n Rolex Datejust II, terwijl ik miss wat geld aan de kant leg voor een IWC Ingenieur of iets anders tegen die tijd. Er komt vast nog wel wat bij…

1 like

Ik ga met mijn digicamera eens goede fotoos van mijn machientjes maken ipv met mijn wiebelige smartphone :slight_smile:

2 likes

In America zijn de Rolex prijzen een stuk gunstiger.
Meteen een stukje reis terugverdient!

1 like

Echt…wow morgen ff rijden dan. Limburg is maar een goed uurtje rijden vanaf hier :+1:

5 likes

Is toch niet zo raar dat Cliogek dit voorstelt aan iemand die naar de VS op reis gaat? Of mis ik iets?

America vs Amerika denk ik :angel:

America in Limburg. Ah nu ben ik mee, weer bijgeleerd over Nl… :grin:

1 like

Heel leerzaam forum :yum:

Tja, en als je naar Zurich afreist, kom je in een tochtgat aan het Friese eind van de Afsluitdijk terecht. :wink:

1 like

Maar Amerika ligt ook nog eens in Drenthe :stuck_out_tongue:

Ga maar eens naar Aalst… Grote kans dat het een provincie scheelt…

Wat betreft de plannen voor 2016:

• Ergens in januari de Panda Bull in ontvangst nemen.
  • Seiko 7009 '76 en Seiko 6117 World time '70 laten servicen.
  • Een nieuwe Seiko Turtle aanschaffen.
  • Uitkijken naar een Rado Diastar Diver.
  • Een leuke vintage Quartz Diver van Seiko opsnorren, liefst met het SQ logo (5H25 - 7548…)

En als er dan nog iets in het potje zit een DJI Phantom drone aanschaffen om wat aan luchtfotografie te doen…

plan voor 2016 ? Een perlon bandje kopen.

5 likes

Ik ben nog steeds zoekende , naar wat ik precies wil.
Ik wil een TagHeuer Monaco maar ben stiekem ook wel heel erg op zoek naar een Omega Planet Ocean echter zie ik daar een aantal verschillen in en ik ben nog niet echt op de hoogte van de diverse modellen.
Maar ja, zijn ook druk aan het verbouwen thuis, kinderkamer en nieuwe inrichting. Eigenlijk ook nieuwe auto, dus ja… Fondsen zullen ook verdeeld moeten worden …

Pieter.

Het plan is eigenlijk om me wat meer hiermee bezig te houden… …als het mijn hyper-sensitieve bovenburen behaagt. Vanmiddag waren ze er niet, even lekker gas kunnen geven. Mind you, de Fender gaat van 1 tot 12; ik heb 'm dan op bijna 2 staan. :wink: Is een buizenbak die bedoeld is om kleine tot medium clubs op z’n kop te zetten.

De grote pedaal linksboven is een Matchless Hotbox, legendarische buizen-scheurpedaal die ik 10 jaar terug verkocht, had meteen al spijt, en sindsdien aan het zoeken geweest naar een andere. Vind er maar’s een in 240 V versie… Aan deze was flink gemod, maar heb 'm weer helemaal zoals-ie moet zijn. Heb deze nu een jaar of 3.

Aan het horlogebestand ga ik niet veel sleutelen denk ik. Hooguit in de vorm van ruil met kleine cash-up.

De drie andere koffers bevatten een oude Raimundo, een zelfgebouwd instrument uit 2001, en een Saez-flamenco. Had tot vandaag al een maand niet gespeeld, in het nieuwe jaar ga ik weer aan de nylonsnaren pulken. :smile:

2 likes

Ja sorry meester. :smile:
America daar komt mijn Speedmaster vandaan.
Maar het is uiteraard Amerika wat ik bedoelde.

1 like

In Drenthe hebben we de Krim die nog niet geannexeerd is door de Russen.

1 like

(*kuch, Overijssel toch??)

Edit… 2 Krim’s in Nederland. Hoe verwarrend kan het worden? Frankrijk in Gelderland…

Je hebt gelijk, ligt net buiten ons grensgebied :grin: