In 2016 geniet ik nog van m’n Rolex Datejust II, terwijl ik miss wat geld aan de kant leg voor een IWC Ingenieur of iets anders tegen die tijd. Er komt vast nog wel wat bij…
Ik ben nog steeds zoekende , naar wat ik precies wil.
Ik wil een TagHeuer Monaco maar ben stiekem ook wel heel erg op zoek naar een Omega Planet Ocean echter zie ik daar een aantal verschillen in en ik ben nog niet echt op de hoogte van de diverse modellen.
Maar ja, zijn ook druk aan het verbouwen thuis, kinderkamer en nieuwe inrichting. Eigenlijk ook nieuwe auto, dus ja… Fondsen zullen ook verdeeld moeten worden …
Het plan is eigenlijk om me wat meer hiermee bezig te houden… …als het mijn hyper-sensitieve bovenburen behaagt. Vanmiddag waren ze er niet, even lekker gas kunnen geven. Mind you, de Fender gaat van 1 tot 12; ik heb 'm dan op bijna 2 staan. Is een buizenbak die bedoeld is om kleine tot medium clubs op z’n kop te zetten.
De grote pedaal linksboven is een Matchless Hotbox, legendarische buizen-scheurpedaal die ik 10 jaar terug verkocht, had meteen al spijt, en sindsdien aan het zoeken geweest naar een andere. Vind er maar’s een in 240 V versie… Aan deze was flink gemod, maar heb 'm weer helemaal zoals-ie moet zijn. Heb deze nu een jaar of 3.
Aan het horlogebestand ga ik niet veel sleutelen denk ik. Hooguit in de vorm van ruil met kleine cash-up.
De drie andere koffers bevatten een oude Raimundo, een zelfgebouwd instrument uit 2001, en een Saez-flamenco. Had tot vandaag al een maand niet gespeeld, in het nieuwe jaar ga ik weer aan de nylonsnaren pulken.