Wat zijn jullie plannen voor 2018?

Omega eruit Datejust 41 erin? Maybe…

5 likes

Waar is de snowf[quote=“emveezet, post:341, topic:132612, full:true”]

De hoofddoelstelling voor dit jaar is reeds bereikt/gehaald…

IMG_0209

Maar, wat nu komt herkent niemand denk ik, er is al weer een nieuwe subdoelstelling. Baselworld bedankt!

https://eu1.dh-cdn.net/uploads/db9961/original/4X/5/5/a/55a4f8dbf20d7422aaedffe690e6b00293c80e29.jpg

Foto geeft m’n voorkeur weer: op staal graag!

Eerst maar eens wachten tot de hype voorbij is, er weer wat gespaard is en ik heb beslist wat er mag vertrekken (heb al wel een idee…).
[/quote]

waar is de snowflake wijzer gebleven? :face_with_raised_eyebrow:

Die heeft iemand eruit gephotoshopt.

En heel slecht ook. :joy:

Voor mij staat de Panomatic Lunar op de planning. Benieuwd of het 2018 wordt of toch 2019.

9 likes

Dat krijg je er van als je schaamteloos een foto copieert uit dit topic…

“Schaamteloos” kan vervallen want ik schaam me diep gewoon een bewerkte foto te hebben gepakt😡

Ik wil ‘m dus MET snowflake!

Geweldig mooi :ok_hand:

Een iwc 150y jubilee

zo dus

9 likes

Was volgens mij met paint gedaan en dat is behelpen is mijn ervaring:wink:

Dat heb je aardig bekeken dus.
Super mooi

Precies!! Dankjewel voor de juiste afbeelding. Zat op m’n werk en kan dan niet te uitgebreid reageren.

1 like

Om de een of andere reden moest ik net aan dit topic vragen. Het jaar is al een aardig eindje oderweg. Dus hoe gaat het met jullie plannen voor 2018? :grin:

De twee hoefddoelen niet gehaald. En eigenlijk hebben die ook niet heel hoge prioriteit meer. Doelen kunnen dus ook helemaal veranderen. De drang naar de Rolex is er nog wel enigsinds maar ik wil daar niet een (groot) deel van de verzameling voor opofferen. Ik merk dat ik op het moment blij ben met wat ik heb, dat is het belangrijkste denk ik :smile:

Veel van de kleine doelen zijn wel behaald. Ik heb besloten om voor een normale King Seiko te gaan ipv een Vanac. Die is inmiddels incomming dus dat doel is eigenlijk ook gehaald dus :+1:

6 likes

Euhh, de basis van de collectie is wel hetzelfde.
(Sportura, Oris, Breitling, Meistersinger, Blue Lagoon turtle, skx, klokers & 2 vintage Seiko’s)
De laatste 2/3 plekken in de box zijn ietwat onrustig.

Nu een Omega Speedmaster MK2 incoming, dus minder spenderen is het zeker niet geworden.:grimacing:
Maar ja, kerstcadeau onder druk v/d vrouw, het moest maar​:innocent::champagne:

3 likes

Weer niet gelukt (om realistische doelen te stellen)!

8 likes

Er is nog geen vintage chrono, Reverso is nog niet gepast en de big Rose niet gevonden :joy:

1 like

Ik heb in 2017 geen doelen gesteld voor 2018 (wellicht is dat de rede dat het zo uit de klauwen. Aan het lopen is).
Dus lekker vooruit kijken 2018, en wellicht daar voorbij:

• vintage Omega Seamaster collectie uitbreiden.
  • mijn lanco club 77 aan de praat krijgen.
  • mijn sicura jump hour aan de praat krijgen.
  • kijken of ik een seiko lord marvel inderdaad zo mooi vind.
  • bulova seahunter 200 bemachtigen.
1 like

Eerste drie punten: gehaald, gerealiseerd.
Laatste punt: HFLE 2017 wilde ik niet meer; Aramar Long Beach Panda: binnen (veel plezier!!), Pancor02: binnen (wat een horloge is dat, zeg!).
Vierde punt: staat nog open. Gaat waarschijnlijk naar 2019.
Een COSC horloge: Binnen! Precista; inkoopproject van Motormuis.
Al lekker wat gerealiseerd, zie ik, in deze tussenevaluatie.

4 likes

Dat is redelijk gelukt, heb dit jaar pas 3 keer alles eruit gedaan en nieuw gekocht. Valt wel mee dus :lying_face:

3 likes

Afvallen.
Al vanaf 1985 :slight_smile:

1 like