Wat zou jij doen? Rolex - Omega - Tudor ('high' segment =D)

Leuker dan dan de moonwatch?

1 like

Even mijn argument kracht bij zetten:

7 likes

goh,

ik heb ze allemaal behalve de explorer…

die me niet zoveel zegt

mss omdat ik reeds voldoende zwarte ‘platen’ heb.

de sub is voor mij de absolute topper, dan de moonwatch, op de hielen gevolgd door de datejust (met jubilee hoop ik dan :))

mijn black bay is ‘the harrods’ versie. die gaat nooit weg! (allee, zeg nooit nooit) maar…wat een klok…dus die is moeilijk in de vergelijking op te nemen. als het gaat om een BB58, mja moeilijk.

maar rolex blijft rolex natuurlijk…precies het enige merk wat bij de mensen meteen opvalt en waar ze je over aanspreken…of een vooroordeel over hebben,

dat heb je natuurlijk minder met de BB. schitterende klok, perfect om ‘onder de radar’ te blijven.

succes!

1 like

Jazeker, ik heb vorige week nog een leuk maanhorloge van Oris gekocht😀!

1 like

Heb jij heel toevallig een foto van je collectie!?:heart_eyes:

als ik het straks niet vergeet, zal ik een foto nemen…

ze liggen niet steeds allemaal thuis…better safe than sorry :slight_smile:

ik denk dat de Harrods mee met andere in de kluis ligt (bij de bank)

greetzzz

1 like

Teleurstellend saai ding, de 214270. Ga dan voor een 114060/116610.

3 likes

Dát kan ik niet tegen spreken. De 214270 is zeker saai :slight_smile: Moet ook nog zien hoe ik daar zelf op lange termijn mee om ga :joy:

3 likes

zal wel zijn !! kan ik me helemaal in vinden :slight_smile:

Ik vind jouw collectie minder met de 214270, dan met de sub.

De sub was veel unieker als contrast met het vintage geweld. De Explorer 2 is absoluut geen lelijk horloge… maar voelt voor mij een beetje als dezelfde niche als bijv. vintage constellations ofzo. Semi-sportieve dressers?

Ja, maar het is allemaal ook niet belangrijk. Gewoon een horloge. Lekker dragen, relatie mee krijgen, of niet. We zien wel.

Een ‘verzameling’ heb ik overigens niet meer. Die Cyma tank blijft. De Tissot Visodate met lichte plaat ook. Nog een SPB143 bij voor zorgeloos zuipen op de markt en ik kan uitloggen.

Als ik overigens terug op de lijst ga voor een Sub, dan gaat het voor de nieuwe zijn die binnenkort aangekondigd wordt :slight_smile:

Zonde :slight_smile: . Ik zou je aanwezigheid en kennis met vintage wel missen.

Ik ga nergens heen hoor. Maar het mocht allemaal wel een tandje minder :slight_smile:
Uiteindelijk weet jij even goed als ik dat het bloed gaat…

2 likes

Ik zou de Tudor BB skippen. Ik heb dit horloge een jaar of twee gehad en uiteindelijk ingeruild bij de aanschaf van een Speedmaster. Daar heel tevreden mee en allerminst de aanvechting deze van de hand te doen. Echt een blijver. Dat het bij jou ook zo zal werken is teveel gezegd, maar het kan op z’n minst een indicatie geven.

1 like

Daar benne gij nooit te jong voor, Henk. Da witte gij ook.

En je hebt plotseling, met de DJ en de Moonwatch in gedachten, een spannend en divers trio in handen. Sport, dress, chrono, drie merken, drie iconen. :+1:

1 like

Wat boeit het wat wij vinden?

Kies lekker wat je het mooiste vind.

3 likes

Tof. Volgoud zal jou goed staan! :ok_hand:

Ik zou ook kiezen voor de collectie rustig te verzamelen. Is uiteindelijk het leukst.

Dus. Nu de moonwatch en dan de later de explorer enz.

:beers:

Dan nog even dit:

Lekker p*k. Goede opmerking.

Wat wij vinden - vinden wij wel leuk om te lezen.

1 like

Dat is toch een gevoelig punt op dit forum denk ik.
Hoopjes mensen zijn daar toch wel behoorlijk gevoelig voor getuige de eenheidsworst die veelvuldig voorbij komt. :smile:

2 likes

Als je in de ‘luxe positie’ bent om de Explorer te kopen voor 6300 dan zou ik dat doen. Daar kun je niet op verliezen.
Uiteindelijk ga je die Explorer inruilen op een sub.
Ik heb persoonlijk weinig gevoel bij Tudor.
Omega wel maar ik schat in dat de speedmaster jou slechts enkele maanden gaat bevredigen.

1 like