Wat zou jij doen? Rolex - Omega - Tudor ('high' segment =D)

F*** yeah!!! Wat lekker zeg! :sunglasses::+1:

Hoe bevalt de Tudor Black Bay Harrods? Ik vind het een erg mooi model, maar kan de meerprijs voor een ander kleurtje niet echt goed praten voor mijzelf. :yum:

De harrods is …ja…gewoon bloedmooi. Je kan geen enkele foto trekken om deze horloge eer aan te doen. De combo van de Cream luminova, het geelgoud rond de wijzers en indices, de harrods groene bezel en groen tipje aan de secondewijzer…en daarbovenop kan je er overal mee komen zonder overvallen te worden :slight_smile:

2 likes

Betreft de speedmaster bij S&C. Hoeveel valt er doorgaans af te dingen op een goed verkrijgbaar horloge? De beste jongen die mij hielp werkte er net en kon er niet veel over vertellen… Hij hing een moeilijk verhaal op, dus ik dacht… Nou dan verkoop je deze toch niet aan mij :slight_smile: . Maar als ik het nou echt eens probeer, wat is dan jullie ervaring? Ik vraag dus niet hoe ik de koe leeg kan melken, maar naar jullie persoonlijke ervaring om een ‘regulier’ model bij de AD te kopen met korting (recentelijk).

Ik ben er al een aantal keren geweest en heb mijn interesse geuit voor verschillende rolex modellen. De mensen herkennen me, en de reden waarvoor ik hem hier zou willen kopen is om een ‘band’ op de bouwen met de AD.

Gr.

Dailybeater

15% is wat de meeste hier altijd roepen.

1 like

Die rolex is kut. Koop de speedmaster of de blackbay

1 like

15 tot 20

1 like

Ok. Bij sc groningen geweest weer… prijsverschil tov grijze dealer is nu minimaal. Wat zouden jullie doen? Plastisch een horloge kopen per post of gaan voor de full experience bij de ad.

Verschil is nu 200 euro… mijn gevoel neigt naar de full experience bij de ad om een gunfactor op te bouwen voor de toekomst… enerzijds heb je voor 200 wel wat leuke straps…

Wederom… keuzes keuzes…

1 like

Ik zou nog eens wat andere AD’s proberen. En anders SC voor de experience.

@Michiel23

Hier in het hoge noorden hebben ze monopolie posititie… er is letterijk niets anders

Dat lijkt me juist een nadeel van een band. :drum:

Alvast veel voorpret gewenst!

Echt, twijfel je nog over een prijsverschil van 200 euro tussen AD nieuw ophalen en grijs ‘ongedragen’ laten opsturen per post?

#nobrainer

Ja, easy.
S&C doet alleen maar moeilijk. Natuurlijk komt dat ook door het merk, maar daardoor zal ik met plezier voor 200 euro minder het horloge grijs bestellen. Behalve als je het op maat maken zelf niet aandurft.

Uiteindelijk kun je bij crownguard bijvoorbeeld ook gewoon afspreken in zijn kantoor. Wordt je ook nog eens door een echte liefhebber geholpen met veel kennis.
S&C schenkt nu ook geen champagne in Groningen ivm Corona

1 like

Zaterdag nog wel… of was het omdat de betreffende klant 3 datejusts kocht voor vrouwlief, dochter en zichzelf ;)…

Voor mij is crownguard niet om de hoek. Heb besloten om het gewoon bij de AD te halen…

Ja… daar twijfel ik idd over… heb zijn horloge ook niet kunnen zien… Ik ben geen persoon die in dit geval ‘random’ 3800 euro overmaakt wat dat betreft… Liever het product vasthouden, en dan beslissen. Het is voor mij wel ffe 200km rijden…

Dan kocht ik te weinig. :joy:

Wat heb je gekocht =D? En wanneer?

OP 34mm. Aantal weken geleden bij s&c Groningen.

1 like

Lol, dus jij was me voor! Echt 1 dag voor me haha… als die er nog was geweest had ik die opgehaald waarschijnlijk. De zwarte?

Lijkt me een goede keuze mooie OP rhodium dial erbij en je hebt een mooie 4 watch collectie

1 like