nee, maar lees de openingspost ff
Het wettelijk brutominimumloon (WML) voor werknemers van 21 jaar en ouder bij een volledig dienstverband wordt per 1 januari 2020:
€ 1.653,60 per maand;
€ 381,60 per week;
€ 76,32 per dag.
nee, maar lees de openingspost ff
Het wettelijk brutominimumloon (WML) voor werknemers van 21 jaar en ouder bij een volledig dienstverband wordt per 1 januari 2020:
€ 1.653,60 per maand;
€ 381,60 per week;
€ 76,32 per dag.
Laat nou gaan,… straks loop je je bonus nog mis!!!
zo hoort hij wat mij betreft niet, dit is het uitgangspunt
€ 1.653,60 per maand;
€ 381,60 per week;
€ 76,32 per dag.
Ja precies, maar er zitten 8 werkuren in die dag die 76 euro betaalt. Terwijl de dagen leestijd volgens mij per 24 uur worden gerekend, dus vandaar mijn berekening…
prima, gaan er geen ruzie om maken een uniforme rekenwijze is wel wenselijk om het leuk te houden.
Haha leuk topic. 22 dagen x 3 x 76.32 is een mooie Grand Seiko.
Helemaal mee eens Chef!!
Wie het kleine niet eert,…
Maarre, nu we elkaar toch treffen, die bonus was akkoord toch?
haha ik ga niet over de bonussen… sorry
20 dagen leestijd. Wat zou ik daarvan willen kopen? Momenteel heb ik geen idee!
Oef, best wel confronterend, 4 maanden leestijd
Da’s zeg 120 dagen, komt volgens de voorgestelde rekenmethode op €9.158,40
Is niet de prijsklasse waarin ik pleeg te winkelen, een Navitimer b01 denk ik…
Doe maar wel, dan hebben we alvast een onderwerp voor zondag.
Berekenen zoals de topicstarter heeft bedoeld heb ik ruim 5K te besteden … … Ik zou het niet zo weten … Is niet genoeg voor de wat betere wensen
Maar als ik moet, een SBGN003, waar de rest naar het horlogepotje gaat.
@Jasper Je hebt helemaal gelijk hoor,… wat weet @Dr.Doc er nu van. Hij werkt vast als vrijwilliger bij HR.
Zo, genoeg gezwets en moet weer door.
Voor mijn € 3892,32 zou ik bij @AmsterdamVintageWatches voor € 3800,00 de Rolex air-king 14000 met Zalm dial voor mijn vrouw kopen en het overige bij een romantisch etentje met haar doen😀.
Waar kan ik mijn speedy declareren?? Bij hf of jur? Verder geinig topic, hoe verzin je het?!
Ik zou nog even DOORSPAREN OF BIJLENEN.
maar ‘26’ dagen… dus dat is omgerekend een kleine €2000,00
@Dr.Doc Waarom gebruiken we eigenlijk het minimumloon?! En niet het loon van de MP…
Waarschijnlijk heeft niemand hier op het forum een minimumloon…
Wellicht een student. Maar die werkt dan eigenlijk ook nog niet echt…
4 dagen leestijd dus ongeveer 300 euro volgens de berekening van TS.
Wat ik ervoor zou kopen? Geen idee eigenlijk. Misschien een nieuwe sluiting voor mijn Rolex omdat die nogal bekrast is, ik kan eigenlijk ook niet meer bedenken. Ik denk overigens dat 300 nog niet genoeg is voor een Rolex sluiting maar ach ik moet toch iets verzinnen…
Of je laat hem even opnieuw brushen voor een paar tientjes bij W&V