Wat zou jij kopen o.b.v. jouw “leestijd" op HF?

Waarschijnlijk is ie dan binnen 10 minuten weer bekrast…
Ik ben nou niet bepaald ultra voorzichtig met mijn horloges.

Ik behandel mijn Rolex ook niet anders dan bijvoorbeeld mijn Seiko of citizen.

Dan waarom een nieuwe sluiting kopen hehe,

Maar lekker toch, wordt de explorer ten minste goed gebruikt! :muscle:t2:

2 likes

Dan kan ik die lekker nieuw houden. Maar ja, dan had ik ook eigenlijk 2 explorers moeten kopen.

Gewoon alleen de explorer dragen want je LT speedy word toch alleen maar meer waard :joy:

1 like

Ik draag de limited edition speedmaster alleen op speciale dagen maar gelukkig heb ik ook nog een speedmaster first omega in space om af te wisselen met mijn explorer als luxe horloge.

Dus het kan bij jou ook een tiientje per dag zijn. Het 15 jarigen minimumloon is 22,90 per dag. Dus reken je maar niet rijk! Dus minder dan 100 euro.

Dan word het een Rolex schakel of een Rolex pen :grinning:

Nou nou, het gaat weer om geld…
Laat mij ook lol hebben.

Kan hij 10 van deze beauties kopen!

( en nog maals een herinnering aan hoe klein mijn polsjes zijn… )

3 likes

Met mijn 6411 euro zou ik op z’n minst kunnen speuren naar een strakke Explorer II met zwarte plaat. :+1: Eerste hit op Chrono24 is al aardig wat ik zoek. :sunglasses:

2 likes

Nou. 59 dagen leestijd. Da’s 4502,88. Leuk.

Hmpf. Ik wil geen horloge van 4500 Euro, eigenlijk. Ik heb de prijs op 4500 scherp gezet op Chrono24. Vervolgens landen aangevinkt die ik vertrouw, en ziedaar: Het is allemaal oninteressante meuk. Voor exact 4500 Euro vind ik in de EU op Chrono24 maar één horloge wat ik wel tof vind:

De Omega DeVille Tresor met blauw linen dial en Co-axial uurwerk. Voor vijf procent afwijking naar beide kanten zie ik wat Constellations, en hier en daar een Railmaster. Het zou dus in die prijscategorie een Omega feestje worden, maar daar word ik eigenlijk net niet warm of koud van. Met name de wijzers van de Tresor zijn sneu en underwhelming.

Tudors boeien me geen reet, IWC chrono’s ook niet, de fliegers al helemaal niet, wat ik van Speedy’s vind moge bekend zijn, tweedehands explorers kunnen me jeuken, navitimers zijn bleh… Het is een doffe ellende. De Monaco zal me aan de hol roesten, de BVLGARI horloges trek ik nog liever door de plee, en zo kan ik doorgaan. Hublot godbetert, daar moet ik ook zo van poepen.

Dus ik denk dat ik als ik 4500 kreeg van Jur jouw 5% regel met beide handen aangreep om een Cartier Tank Solo te kopen. Voor m’n vrouw.

En dan spaar ik zelf wel even door voor een fatsoenlijk horloge wat 1750 Euro goedkoper is.

1 like

Ik kijk meer plaatjes dan dat ik lees.
Dus ongeveer 2500,- op basis van 32(lees)dagen.

Dat wordt een mooie 2ehands Tudor BB

2 likes

Voor mijn 490 euro ga ik een mmmm g shock kijken dan

1 like

Hmm 3.9K. Dan ga ik denk ik voor een mooie watch* only 16233 met zwarte plaat.

4 likes

Prachtig topic dit, je moet er maar op komen :smile::+1:

1 like

Helaas mijn salaris. Hoewel, ik werk maar een dag in de week en lekker flexibel en leuk.
Dus 3 maandjes en 8 uur. Valt mee.
Dus in geval 1: 22,90 euro
En dan dus Hidzo Horloge Reloj ø 37 mm - Zwart nog nooit van gehoord.
In geval 2: 76,32, dan toch wel een Seiko 5 Automatic Black Dial SNKA07K1 uit singapore

1 like

Dat wordt dan deze voor list obv 79d leestijd. :scream:
Misschien toch maar eens een hobby zoeken, oh nee wacht

3 likes

Oei, dit topic druk wel je neus op de feiten… 12 dagen in nog geen jaar. :sweat_smile:

12 dagen x €76,32 is best een behoorlijk bedrag. €915,84…

Ik gok dat ik gewoon zou doorsparen en TL3 behou. Want als ik nu zou uitkeren gaat leestijd op 0 gok ik in dit plan… en je tl-status is daar ook van afhankelijk toch? Wordt wel heel stil in onder ander off-topic en de horlogemarkt.

1 like

Met mijn 44 dagen leestijd veel te weinig voor de 114060, dan zal het zonder enige twijfel de Tudor BB 58 worden.

1 like

Om het budget een beetje te rekken ga ik er maar even vanuit dat ik alleen op zondagen heb gewerkt, en dan wel bij de appie, want die betalen dan dubbel. Ga ik toch voor een Oris 65. Foto even geleend van @anon53002072EV (vind je niet erg toch? :kissing_heart:) want hij heeft er niet voor niks die wedstrijd mee gewonnen!

Resterend budget wordt aangewend voor een retourtje Bangkok :sunglasses:

1 like

Ik ben net nieuw, dus veel meer dan een instap casio gaat het niet worden ben ik bang…

3 likes