5,53 euro per uur
Dat is bruto dus nog minder dan minimum… kom op. Onder de 21 tel je toch nog niet mee … formeel.
Formeel he… do not worry…
Er komen nog vele jaren… met zonder minimumloon
Ik verdien minder dan 6500 euro per jaar, dus bruto=netto. Die 5,53 is trouwens wel al met vakantiegeld enzo…
Ik hoop dat ik wel een beetje mee tel in de horloge wereld met mijn (kleine) collectie.
Bij de nato hebben ze dat ook. Bruto salaris is netto.
Damned. 6500/5,53 is ca 20 uur per week buffelen…
Wel eens nagedacht over horloge handelaar worden?
Dat sowieso! Je hebt toch al een stuk of vijf(?) top horloges? Ik ben benieuwd hoe je collectie er over een jaar of tien uit zal zien.
Geen idee wanneer is iets een top horloge???
Ik buffel gemiddeld 11 uur per week, dus…
Meerdere keren.
Tja, dat is een goede vraag . Jouw horloges zijn het in ieder geval allemaal!
Thanks
Hoef jij niet te werken?
Ik vind het een rustgevende gedachte, dat ik zo 1,2,3 niet kan verzinnen, wat ik van m’n ruime 1,2k zou willen kopen. Ik was trots op mijn reductie naar een 1 piece collectie, toen lichtelijk teleurgesteld dat de doos met 5 vakken alweer bijna vol was, maar nu heb ik weer hoop. Bedankt
Jawel, al heb ik op m’n werk regelmatig hf op de achtergrond open staan, en dan elke keer weer even omhoog klikken
Weet overigens niet of hij met de leestijd af en toe door telt als je het open laat staan.
Ik kom uit op ca. 4960,00
Ik zou het ook niet weten wat te kopen.
Ik leen deze maar even van @W.E. Zelfde bedrag.
Wij zijn echt Bassie en Adriaan.
Maar ik zou deze kopen:
Dit is verreweg het beste antwoord, deels ook ter compensatie van de gemiste tijd samen.
Na een jaartje lidmaatschap mag ik toch bijna een rooitje stuk slaan (12 dagen) zou denk voor Tissot ballade gaan op dit moment of toch iets anders…?!