Heb even op Google gekeken naar dat Photoshop waar je het over had.
Best geinig.
Hahaha! Die urenwijzer, heerlijk.
Je hebt een leuke collectie.
Als je je zorgen maakt over de robuustheid van die Jubilee op die Rolex, koop dan gewoon een vintage leren band en draag het daarop. Die DJ is een bandenslet van jewelste, dus da’s geen punt.
Dan ben je 50 Euro verder voor een bandje, desgewent 20 voor een fatsoenlijk wissel-tooltje, en 2 euro voor een setje nieuwe push pins.
Op dat moment hou je gewoon die 1428,- Euro over om in je kind te investeren of als spaargeld achter de hand te houden.
DJ een bandenslet? Vooral op staal houden als je het mij vraagt en lekker dragen!
prachtige collectie @Pvg, met de explorer en de Zenith heb je elke denkbare situatie al wel afgedekt lijkt me Draag je de Zenith als dress watch?
Kiek dan es naar die wijzerplaat.
Cognac, mosgroen, olijf, chokoladebruin, met of zonder stiksel, zwart, vintage, gekleed. Ik zie heel, heel erg veel banden met die wijzerplaat. Op staal houden is een kaalslag en een travestie als je het mij vraagt, kleur moeten we hebben.
Disclaimer: Niet zoveel kleur tegelijkertijd als, ahum, sommigen hier willen suggeren.
Als dress watch heb ik nog de Nomos Tangente gehouden, al kan ik in theorie alle drie de horloges die ik nu heb prima dragen onder een overhemd. Misschien dat de Nomos dan in de toekomst ook nog wel mag gaan voor iets anders, maar voor nu ben ik erg tevreden met de 3-piece en weer even klaar met het heen en weer schuiven . Vind Nomos ook een erg mooi merk met eigen uitstraling en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wat ik me nou afvraag: ga je de Explorer naar het strand/zwembad dragen?
Jazeker, de BB36 is ook overal omgebleven en dat ben ik bij de explorer ook van plan.
Ik moet toegeven dat het technisch gezien inderdaad wel mogelijk is😜