Wat zouden jullie doen?

Mooie Speedy trouwens! :sunglasses:

1 like

Prachtig!

1 like

Nieuw grijs.

Twee jaar oud is meestal gebruikssporen (hoe klein dan ook) en zeker twee jaar eerder onderhoud.

1 like

Ik zou voor nieuw grijs gaan. Het verschil met de twee jaar oude is te klein.

1 like

De twee jaar oude

1 like

Dat dus. Als ie al veel eerder afgestempeld is, zou ik t heroverwegen of nog wat meer korting.

1 like

Nieuw grijs zonder twijfel.

1 like

Als het kan sowieso nieuw!

Indien je in de toekomst meerdere aankopen van plan bent dan zeker bij de AD.

2 likes

Nieuw grijs. Lijkt me vrij simpel…
Waarom zou je 1700€ weggooien? Enkel voor je naam op een kaartje en ‘de ervaring’? Voor 1700€ kan je al veel ander moois kopen. Zoek een grijze dealer in be/nl en je kan er ook een mooi contact met opbouwen :wink:

2 likes

Ik snap dit nooit. Ik heb een explorer gekocht waarvan ik wist dat hij nooit mee weg gaat. Toch betaalde ik liever bij een grijze handelaar 600 euro minder dan bij een AD. Precies hetzelfde voor minder. Je bent toch gek als je dat niet wil?

2 likes

Sommige mensen vinden het blijkbaar heel speciaal om € 1700 extra te betalen enkel om je naam op een plastic garantie kaartje te hebben :thinking: en dat kopje koffie bij de AD schijnt ook heel bijzonder te zijn.

2 likes

Ja, naar het schijnt. Dan snap je er in mijn ogen vrij weinig van.

3 likes

Mooi horloge, nieuw grijs !

1 like

En volgens mij schrijven ze bij Omega nog niet eens je naam op de kaart. Heb ik bij de gebruikte Omega’s die ik eerder had nog nooit gezien iig.

1 like

Nieuw AD

2 likes

En is het die prijs nieuw AD? Dus die geeft geen korting?

Ik zeg t vlakaf tegen de AD hoor dat ze nieuw grijs 20-30% goedkoper staan.

1 like

Ja, die geeft aan dat de prijzen scherp en daarmee niet onderhandelbaar zijn. Ik wil het de AD ook nog eens voorleggen, ben benieuwd naar z’n reactie.

Ik heb dat óók geprobeerd maar bij de AD bleef het verschil in mijn geval zo’n €700,- na onderhandelen!

Tjah; toen toch maar grijs besteld; €700,- is knap geld!

Ben benieuwd naar jouw bevindingen!

1 like

Hou jullie op de hoogte!

1 like

Nog even een update op bovenstaande.

Ik heb de AD aangegeven dat ik het horloge niet bij hem ging kopen aangezien ik het prijsverschil te groot vond. Eerst kon er niets meer van de prijs af en was €6700 tov list van €7900 het maximum. Nu ik had aangegeven datik m grijs voor €5000 kon kopen, kon de prijs toch nog naar €5900. Dit is altijd nog €900 boven nieuw grijs. Dus toch maar niet AD gekocht.

Inmiddels m’n exemplaar ontvangen! Zie hier de NA:

2 likes