Wat zouden jullie doen?

Ja bij die prijs stel ik me dus al vragen :slightly_smiling_face:.
Das 2dehands denk ik dan :yum:, ik denk dat mij beslissing genomen is maar wel dank voor de input!
Ik ga nu een ander horloge kopen en als eind een GS daar voel ik me het beste bij :slightly_smiling_face:.

Ja het ding is ik vind ze echt mooi daar blijf ik bij maar ik wil van alles 100% zeker zijn het hele plaatje moet kloppen.
Daarom dat ik nu een ander horloge ga kopen dan de GS quartz en als eind een GS automaat :slightly_smiling_face:.
Ik ben verliefd geworden :yum:

1 like

Mysterie opgelost :partying_face:

Soms kan het makelijk zijn he :yum:

Tja, Seiko heeft een track record, en ook mijn ervaring met hun service is top, dus ik kan je nauwelijks ongelijk geven.

Baart. :slight_smile:

Ik denk dat je dat fout hebt, die kast is in het handje echt veel mooier dan foto’s en renders doen vermoeden. Ik zou je aanraden om een passessie te doen.

Maarreh…

Shunbun? Kirazuri? Klassieke Snowflake? Zo veel opties. :slight_smile:

Tja, ik denk dat mensen hier verbaasd zijn geweest dat ik als GS adept probeerde een case te maken voor de ML. Ik ben dus bevooroordeeld, en kan je keuze voor een GS alleen maar toejuichen, ik zit dit zelfs te tikken met een GS om. :slight_smile:

We zien de NA graag tegemoet. Altijd leuk.

1 like

Ik denk dat niet, het enige dat ik momenteel kan doen is filmpjes bekijken want die zeggen toch iets meer dan foto’s.
Ik heb er al heel veel gezien en er zijn heel mooie dial’s maar bij de meeste ben ik de dial of het horloge na 4 filmpjs ofzo beu.
Niet echt goed als dit je duurste horloge moet worden, het moet 100% kloppen dan.
De shunbun is mooi maar verveeld me snel, de slgh013 die ik eigenlijk wilde daar heb ik hetzelfde gevoel bij.
Zeer mooi maar na een paar filmpjes heb ik het wel gezien.
Natuurlijk weet ik ook dat het in het echt anders is en dat door de lichtinval het altijd een andere dial lijkt maar toch…
Het is altijd zo van net niet, bahalve bij 1 :blush:.
Daar kan ik naar blijven staren, in een filmpje laat staan in het echt :wink:.
Ook belangrijk: minstens, ja minstens 40mm!:slightly_smiling_face:
Ja ik weet het jij gaat iets anders zeggen maar ik blijf erbij :yum:.
En je hebt gelijk hoor over de ML ik snap 100% wat je bedoeld maar het schrikt me af en voor dit geld moet het echt 100% zijn.
En laat ons eerlijk zijn bij de GS is het 100%.
Je vind ten eerste niet veel slechte ervaringen qua service, ten tweede is het een prachtig merk met visie en innovatie, ten derde zijn ze prachtig met de zaratsu en dan komt de spring drive nog.
Een staaltje techniek en de sweepsecond daar kan ik naar blijven kijken :ok_hand:.
Dusja spijtig voor de ML maar het word een GS :slightly_smiling_face:.
De NA zal nog even duren maar eind dit jaar komt de eerste eraan van het ander horloge dat ik wil :slightly_smiling_face:.
Sparen duurt even he :wink:.

Niederlaands is klajn betje kpoet :wink: