Wat zouden jullie kiezen als aanvulling

Je hebt nog niets van goud. Dus voor dat geld zou ik een gouden tank solo of Louis kopen, want rechthoekig en goud.

Heb de Santos ook al omgegehad alleen t model met de blauwe plaat is te groot voor mijn polsen. Prachtige stalen band met een ingenieus systeem om m korter en langer te maken zonder tools.

Waneer t hoekig moet zijn steekt de reverso er persoonlijk voor mij gewoon bovenuit

1 like

Ik vind de Milgauss zelf heel cool en momenteel ook de enigste Rolex die ik nog zou overwegen na de klucht met de OP. Maar das mijn persoonlijke mening (a)

1 like

Fair enough. Zo heeft ieder z’n eigen smaak. Laten we eerlijk zijn; Ik kan over een Reverso ook niks vervelends zeggen. :wink: Tophorloge.

1 like

Die collectie van je is al kneitergoed. Ik zou voor de JLC gaan, simpelweg omdat ik geen fan van de Milgauss ben.

1 like

Thanks, Milgauss voor 4K?? Waar??? zou ik direct doen en dan met winst hier verpatsen :-p. Nee ik wil nog een knaller en dan stop ik met boven 4 k uit te geven aan een klok. Prima excuus om alsnog de Ahoi later te kopen :upside_down_face:

1 like

Ik vind m al jaren cool. Dat heet de gewone medium met kleine seconde. T is hoe zal ik t zeggen. Tijdloos. Bedoel hoeveel hi end merken hebben al een 90 jaar een model in t assortiment zitte> Volgens mij niet heel veel. De blauwe plaat maakt m wat minder ‘ouwe lullen’ klok

Reverso, al heb je al een prachtige collectie zonder

1 like

Heb de Monaco jaren geleden eens gepast in Amsterdam op de kalverstraat. Echt veel en veels te groot op mijn polsen. De seamaser SMP wat een grens/ twijfel geval. Qua formaat. De Monaco was direct binnen 2 seconden afgeschreven wat maat betreft. Ik vind persoonlijk 1 chrono wel voldoende en deze Mido nog nooit omgehad. Maar dat zou ik eerder neigen naar de Oceanstar tribute

Reverso 100%

Niet meer over nadenken, is een no brainer.

Ik vind m heel hoe zal ik t zeggen ‘fris’ had m in maart bijna zo meegenomen. Mja de lange zou en moest er eerst komen he.

En net zoals zovelen hier wil smaak ook nog weleens veranderen. Daarom zeg ik nog een knaller en dan voorlopig klaar boven de 4k. Prima excuus om alsnog de zomerse Nomos op te pikken later

1 like

De Lange is goud :crazy_face:

1 like

Wat een collectie zeg. :ok_hand:t5:
Ik zou gaan voor de Reverso, is totaal wat anders dan wat je al hebt. Reverso is een icoon en de nieuwere versies vind ik top. Hoop er zelf ooit nog een te bemachtigen. Maarja dat is natuurlijk mijn mening maar

1 like

Hahahaha.

Baas boven baas. En idd ik moet me daar niet veel van aantrekken ik moet t dragen toch. Was er niet een vrij jong iemand die ook een Grande taille heeft of had hier. Wie was dat ook al weer? Ik dacht een van onze zuiderburen?

8250 list. Ik weet niet of daar ruimte in is omdat die schijnt niet al te makkelijk te vinden is? In Duitsland moeten ze tot einde van dit jaar 3% geven ivm btw maar dat wist je al ivm met je Wempe :-). En das een redelijjke slok tov de medium met kleine seconde met zijn 6300, nu is de blauwe wel iets groter

Jij bent bevooroordeeld met je MUT :-p en ex eigenaar van een Reverso dacht ik?

Heb de MUT er eigenlijk bewust een beetje buiten gelaten. Maar als ik voor een non Lange maanfase zou moeten gaan. Tsja. CvdK ceres heb ik intussen van t lijstje verwijderd. Blijven er nog maar twee maanfases over

1 like

Reverso of blancpain, zie dat je nog geen high horology duiker hebt
 zou daar meer voor gaan.

1 like

Ikzelf had ook altijd een beetje de ouwe lullen associatie met een Reverso maar sinds ik die foto’s van @Bwatched wat vaker zie ben ik om. Zou ook een goeie aanvulling zijn in je, mooie, collectie.

2 likes

Ik zou voor de JLC Reverso gaan, maar geen blauwe die heb je al enkele.
Die blauwe Reverso is wel echt Top.
Succes met je overweging.

1 like

De Reverso is duidelijk anders in jou collectie. Als je die mooi vind zou het die moeten worden :wink:
Ik vind het persoonlijk een verschrikkelijk lelijk ding :woozy_face: dus heb ik voor de Milegaus gestemd. Heerlijke eigenwijze Rolex :love_you_gesture:

1 like