Ik vind ze beide leuk en idd de Rolex is cool.
Duivels dilemma dit. Kans dat de Milgauss eruit gaat in deze kleur is wel een kans op volgend jaar… Ivm t uurwerk wat nog upgrade gekregen heeft…
Ik vind ze beide leuk en idd de Rolex is cool.
Duivels dilemma dit. Kans dat de Milgauss eruit gaat in deze kleur is wel een kans op volgend jaar… Ivm t uurwerk wat nog upgrade gekregen heeft…
Vind de gewone medium momenteel echt gewoon beetje te oubollig. Vind de blauwe plaat jeugdiger en ik hou gewoon van blauw eerlijk gezegd mja dat blijkt ook al een beetje uit de collectie denk ik
Die Reverso in burgundy is echt fantastisch. Ik zou daarvoor gaan van dit rijtje, gezien je huidige collectie.
Even een ander vraagje: de Jlc botique op de PC is zover niet van JLC? Maar van wie wel? Schaap? Of toch Gassan?
Ik heb al sinds mijn prilste jeugd een grande taille. Hij wordt er alleen maar grander op.
Je polsen dunner dus? Of ow wacht
Als je voor chique wil gaan, Cartier Santos Dumont…
De Milgauss vind ik erg lelijk en lomp.
De JLC Polaris vind ik ook een mooie (sportieve) optie.
Mijn keuze gaat (hoe kan het ook anders) uit naar de Reverso.
De versie met de blauwe plaat vind ik het mooist, echter gezien je (nu al fantastische) collectie zou ik voor de Burgundy gaan.
Iemand al grand seiko geopperd?
Serieus. De jlc of de milgauss. Maar in jouw geval zou ik ook voor de Jlc kiezen. Alhoewel. Die milgauss is ook gaaf.
Nee toch de jlc.
Zit die er nog dan?
Overigens, jij en ik hebben het daar al zo lang over gehad, die Signalweiss heeft je wel bij de mentale kladden gevat, als ik dat zo eens bezie.
Misschien is het een idee om gewoon zo’n ding te doen, anderhalf tot drieduizend Euro in de kontzak te houden en er de brui aan te geven? Want laten we eerlijk zijn…
De Reverso is een mooie uiting van Art Deco, maar gegeven je hang naar clean en minimalistisch Japans en Duits ontwerp zou speels Bauhaus wel eens de shit kunnen zijn.
Het is maar een gedachte.
Laatste keer Amsterdam was nov 19 geweest maar niet in de pc geweest toen.
Volgens de site van Jlc zou die er nog moeten zijn idd
Als, ik dacht dat t in maart was, ik niet besloten had voor de Lange te gaan had ik m zo goed als zeker on the spot meegenomen.
Fresh: check
Nomos: check
Maat: check.
Band… Nee doe me die donkere van jou maar.
Mooi uurwerk is een bijkomend voordeel
Mss een dubbele Na en dan kappen…