Wat zouden jullie kiezen? Jaeger-LeCoultre/Breguet/Audemars Piguet/Franck Muller >> Post 81 de uitslag met NA

De grote winnaar was, na 470 stemmers en 40% van de stemmen… :drum:

De Jaeger-LeCoultre Reverso!

Een iconisch horloge. Ik ben erg blij met deze nieuwe aanwinst :+1:

24 likes

Mooie keuze. Klassieker natuurlijk!

10 likes

Prachtig. En verschillende banden staan hem verrassend goed! Deze combi is ook erg geslaagd.

1 like

Tsja, deze JLC heeft het gewoon echt helemaal! Prachtige band ook.

1 like

Zoiezo AP. Misschien ook een Patek overwegen. Zijn extreem mooi en super heritage. Er zijn wel geen foute keuzes. Buiten voor mij dan persoonlijk de Muller. Maar ja dat is zoals je zegt persoonlijk. Gefeliciteerd in ieder geval met zo’n mooi jaar!! :clinking_glasses:

Dank, inmiddels heeft het forum gesproken en staat in post 81 de nieuwe aanwinst :wink:

2 likes

Heel stijlvol! Top :ok_hand:

Prachtig horloge! Gefeliciteerd. Hij staat ook op mijn verlanglijst, niet helemaal bovenaan maar hij gaat er een keer komen.

Een verlichte keuze. Hier gaat er ook eentje komen. Gefeliciteerd! Ik voel gepaste afgunst.

Proficiat! Hier staat ‘ie ook bovenaan het verlanglijstje. Prachtig exemplaar :smile:

Gefeliciteerd met deze prachtige keuze en NA

Gefeliciteerd met je NA. :star_struck:
Heel veel draagplezier en blijf maar plaatjes posten. Love it.

Volgens mij de beste keuze pfffff PRACHTIG !

Erg mooi horloge. Zou ook mijn keuze zijn geweest (voor wat dat waard is). Gefeliciteerd. Heel veel plezier ermee.

Van harte proficiat!

Ik zie nu pas dit topic. Ondanks dat ik in eerste aanleg ook voor de jlc zou hebben gekozen, in augustus, zou ik nu ook wel getwijfeld hebben om te kiezen voor de AP.

hoe dan ook prachtige aanwinst! Geniet ervan.

1 like

Laten we eerlijk zijn: een AP Quentieme Perpetual ís veel mooier dan een standaard Reverso.

Dank, dat ga ik zeker doen! Hij draagt verrassend makkelijk, handig voor elke dag.

1 like

Gefeliciteerd, mooie en rustige reverso!

Heel gaaf. Welke ref is dit?