De horloges zonder bandjes wegdoen,die draag je zeker niet Zijn er vast tien de deur uit.
Tjeempie, wat een uitgebreide verzameling. Hartelijk dank voor het plaatsen van de foto’s. Ik heb nu betere troeven in handen in de discussies met mijn lief!
Ik zou er never nooit niet eentje wegdoen, man wat een lol! Heerlijk toch?
Je hebt horloges zonder bandje. Die als eerste eruit. Ik snap dat je mogelijk bandjes wisselt, maar als je ze al zo weglegt, dan vermoed ik dat je niet de intentie hebt ze te dragen…
Da’s toch een mooi begin van je opruiming
Verrek, je was me voor! Was ook mijn eerste gedachte.
Dank je voor het plaatsen van de fotos.
Ik ga met deze hobby stoppen, voordat ik straks hetzelfde probleem ga maken voor mijzelf.
Heel erg bedankt!
We zien vaak horloges ben ook wel benieuwd naar het aantal straps dat sommige hebben, maar vooralsnog denk ik dat je beter keihard wegrent en nooit meer terugkijkt over je schouder. Voor je het weet zit je inderdaad in de horlogepuree.
Ik zit al in de banden puree. Geen idee hoeveel ik er heb.
Dit inspireert mij weer om me te beperken tot 3 stuks en het idee om er een watchroll bij te kopen snel te laten varen.
Pfff da’s niet niks.
Persoonlijk zou ik alles wegdoen op een stuk of 6 na.
Deze 6 in een mooie 10-delige horloge box doen
Van de opbrengst van de overige tig horloges zou ik een paar (max 4 dus) horloges kopen uit het hogere segment
Ik zou alles wegdoen en opnieuw beginnen.
Hierbij mijn eerste selectie. Waar streepje bij staat, alvast verkopen
Sterkte met je doelstellingen!
Ik ken het probleem. Niet kunnen verkopen. Heb ik ook heel lang gehad. En nog wel een beetje. Ik ben ook iemand die absoluut niet maar een paar horloges kan hebben. Ik moet keuze hebben en niet maar uit 2 of 3 horloges kunnen kiezen.
Maar ik ben het toch gaan doen om andere mooie toestellen terug te kunnen kopen, zoals m’n Meistersingers, Glycine en Sinn (onderweg ).
Wat bij mij helpt om toch afstand te kunnen doen is een paar mooie foto’s van de te verkopen toestellen maken zodat je ze toch nog een soort van in je bezit hebt.
Succes met kiezen!
- Stel voor jezelf vast hoeveel horloges je maximaal wilt houden
- Als je niet kunt kiezen; houdt eens 6 maanden bij wat je het gedragen. Maak daarna de schifting.
- Houd je aan punt 1!
Golden rule: als je iets 6 maanden niet draagt, kan het weg. (Niet applicable op alles natuurlijk hahaha).
Ik zou alles weg doen, ticket naar Thailand kopen en lekker met de ballen op het strand gaan liggen met een Margarita. Tijd heb je niet nodig daar. De groeten naar NL.