Watch out for this Shark! 🦈 NA Squale Militaire 1521

Je maakt wel heel veel reclame met dit topic Rick. Ik zie de tig impuls aankopen de komende maanden wel verschijnen in het squale only topic :face_with_hand_over_mouth:

@junior wat denk je? Tijd voor weer eentje?

3 likes

Mooie en kwalitatief goede horloges worden beloond met (hopelijk) mooie en kwalitatief goede NA topics Vincent! :smile: Nu kijken of @Silvester1987 ook met een fraai NA-topic over die blauwe Onda komt ! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Lekkere aanwinst hoor :ok_hand:t2:

1 like

Toffe aanwinst Ricky! Enjoy :tada:

Als ik ergens nog een gaatje vind, dan zal ik er eens tijd aan besteden… Wordt zeker na het weekend :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst en goed geschreven :+1:

1 like

Lekker geschreven weer Rick! Gefeliciteerd met de prachtige Squale :slight_smile:

1 like

Mooie foto’s!

2 likes

Ziet er goed uit @RickyG6, van harte!
Wat is jouw bescheiden polsmaat? Staat erg goed!

1 like
  • Mooi verhaal
  • Mooie foto’s
  • Mooi horloge
    Kortom, dikke proficiat met deze knaller :sunglasses:
1 like

Leuk verhaal van je zoek- en vindtocht. Gefeliciteerd.

1 like

Ga het verhaal een andere keer nog even aandachtig doorlezen, maar nu al congrats met deze fantastische NA. Die blasted look op een 1521 is echt bizar lekker, dit horloge klopt gewoon 100%. Geniet ervan!

1 like

Ben benieuwd! :smiley:

3 likes

Een bescheiden 17cm :baby:

1 like

Ik heb de date versie van de blasted squale op weg naar mij. Kijk er enorm naar uit.

De versie die jij kocht was/is ook gebruikt te koop bij ten2two.

5 likes

Leuke post en het is inderdaad een beauty waaraan zo goed als alles klopt. Groeten van z’n tweelingbroer

5 likes

Gefeliciteerd met de NA.
Wat mij betreft de mooiste uitvoering van de 1521

1 like

Groeten terug! Leuk ook op zwart leer, welke band is dit?

1 like

Zelf een beetje geëxperimenteerd, dit bandje ooit voor €15 ergens bij een goedkope horlogezaak gekocht. Beste swap band ever voor mij, staat overal bij :grin:

Bruin maakt warm, blauw geen match, rubber staat top, zwart leer draagt het best (en perlon vond ik het horloge goedkoop maken).

N.b. Voor mij was de grote verassing dat het horloge vrij klein is (40mm?), alleen de bezel maakt hem 42mm, maar zo draagt hij gelukkig niet.

4 likes

Mooi man! Gefeliciteerd. Past je goed, veel plezier ermee. :partying_face:

1 like

Vroeger mocht je, wanneer kinderen naar dit soort onzin wilden luisteren, nog een corrigerende tik uitdelen. Ik wil niet zeggen dat alles toen beter was, maar dit muziekje had niet hoeven bestaan.

Tof ding. Gefeliciteerd! :+1::+1::+1:

2 likes